Hei fra solfylte Fort Lauderdale. I dag passerte temperaturen 30 grader, og vinterferien kunne knapt vært bedre. Jeg har lagt inn flere av våre tidligere restaurantfavoritter i ChatGPT, og den har levert blinkskudd hele ferien så langt. AI imponerer Klæbo får også mye oppmerksomhet her borte,vel fortjent.Han går under navnet King Klæbo, mulig jeg bør sende bilde til Burger King og Northug Ha en fin søndag alle bonusnisser
God søndag! Motsatt side av kloden, men palmer her også! En times gymnastikk på den flytende hydrodashen med kidsa nå i stad. Snart lunch
God morgen fra Oslo. Kom hjem fra Bangkok i går kveld. En ombooking og to timer senere enn planlagt. Fikk i alle fall litt tid i SAS Lounge på CPH. De hadde imponerende mange varmretter til å være så sent på en lørdag kveld. Kjennes ut som at jeg har klart å skrudd døgnet ganske greit tilbake, som jo er veldig deilig. Ha en finfin søndag!
God morgon frå hovudstadens austkant! Veka har vore fullstappa med jobb og innkorporering av den betre halvdelens eigedelar inn i underteikna sin bustad slik. Altså flytteaktivitet. Difor fråvær frå IF Seinare kjem eg nok sterkare tilbake. I dag er det planlagt skitur! Rådyra passar på i hagen Ha ein fin sundag!
Lite palmer her på Kvamskogen, men snø er det nok av .. 40 cm nysnø natt til i går ., Godt det er helg
Søndagsflyplassterrasseloungefrokost er undervurdert. Omtalen av kaffe og mat i Calpe loungen var av en sånn art at jeg tok med medbragt fra utsiden, men utsikt, sofaen og varme i solen er det ingen ting i veien med. Dog ikke enormt med bevegelse på rullebanen.
God formiddag fra nordvest. Kaffe i koppen og damenes 5 mil på tv. Spennende å se om Weng holder helt inn inn. Kommende uke er det 50% trumf på burgere og tilbehør på Meny igjen så må nok innom der en tur. Ha en fin en
God ettermiddag (lokal tid) fra Palmen i Dubai, med utsikt til noen palmer. Melder om 30 grader. God helg videre!