Det er jo helt meningsløst å reise over halve Europa for å se en fotballkamp. Bare for å erte meg har Lufthansa vært så elskverdig å sende et StarAliance dekorert fly for å hente oss På BGO i god tid … og flyet er ikke i rute, da ble det en tur i BGO-Lounge .. og klokken var over 12 i Thessaloniki
Meiningslaust?! Nei, dette er da helt riktig og vel så det (bortsett fra at det er Brann da...) God tur!
There, I fixed it! Ingen salg av alkohol!?!?! Men alkohol er på listen over hva som er nødvendig å ha med seg, ikke sant?
Sitter i økonomi, men sjefsdamen kom med GT til min datter og meg Litt må man igjen for å være en trofast Senator
Tror aldri jeg har sett så mye salg av øl i økonomi på et rutefly .., Og utrolig mye mas av menn +40 på tur
Gikk for første og beste Senator lounge, ikke sikker på hvilken, men det er ikke boarding før kl 17 ..
Nå er det et nytt bekjentskap Aegean ..A320 .. Trangt bak gardinen, men heldigvis 1D hjem igjen, det er ikke alltid like lett .. Brannsangene gjaller i bussen ut til flyet
Var og så kamp der (PAOK - Olympiakos) i forrige måned. Var en opplevelse jeg nok ikke kommer til å glemme, men av litt ulike grunner. Kaos å komme inn med trengsel og alle vaktene på innsiden av frykt for egen sikkerhet, så null organisering. Alle vaktene sto forsåvidt også på banesiden av gjerdene under kampen også. Seteplassering er vilkårlig og gjerne av førstemann til møllen-type. I vår seksjon manglet raden som sto på billetten og de fleste nummer på setene var bare tegnet over etter innfallsmetoden. Vi ble også advart av en svenske før kampstart om at dersom noen satt på plassene våre da vi kom inn, så var det bare å la det være (les: Debo's bike, for dem som tar den referansen). Folk liker best å stå i trappen som gjør at de fleste andre ikke kan sitte og stadion er full av Pepitas-frø. De selger isoporplater utenfor for bedre sittekomfort (eller i tilfelle det ikke er sete til deg når du kommer inn) og ikke minst har de en spik spenne gal direktør som gjerne løper inn på stadion med pistol. Når det er sagt var det veldig artig, sinnsyk god stemning og det ble til og med seier. Det blir nok annerledes når man får egen seksjon, men alle på tur må kose seg, så får vi satse på at det går veien. PAOK er derimot bedre enn jeg trodde og er meget gode hjemme.
Flyet Brann kom med i går står og venter på dem på SKG .. En 16 år gammel CRJ900 fra danske Global Reach Aviation som tjente sine første år for Lufthansa Cityline. Kanskje flere her har reist med den?