2 timer i luften på SK innenriks. Og før det venting i nesten 1 time på tarmac i TOS pga de-ice og brøyting. Ikke moro, men selvsagt: sikkerhet må komme først
Takk for tips både ander82 og Maursalt. Endte på Ahaan. Perfekt "fancytetsnivå" men ikke helt rimelig mat om man vil ha full middag med noen småretter. Det kom på 1380 kr for to personer uten alkohol til. Men for en fantastisk mat! Dette var ikke noe for sarte sjeler for her var det full chili nivå, også for oss som har vært i Thailand og sagt "ped mak mak khrap" (ekstra ekstra sterk takk). Nå endelig et glass vin. Og det ble Sancerre av en eller annen variant (si at det er hemmelig, men egentlig årsak: gidder ikke springe helt til kjøleskapet og sjekke, men den var helt allright) Ha en fin kveld alle
Spennende rapporter fra alle Her i gården var det tur fra IST til OSL med Turkish. Selv om jeg reiste på billigste kampanjebillett hadde de fått med seg at man har da *A-status, og da ble jeg vel bortimot eneste med ledig sete ved siden av meg i hele bakre avdeling. Nice. Forøvrig uvanlig, men ikke uventet, mange med russisk/ukrainsk-aksent med på turen. Tragiske tider..