Poeng til Hawaii

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av elgaaen, 31. aug 2016.

  1. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Litt utenfor topic, men det var ikke Norwegian som snakket om det, det var OSL selv som nevnte det i forbifarten som et ønske og mulighet. VG og Aftenposten fikk det til å bli at Norwegian skulle åpne denne ruten, noe som helt åpenbart overrasket Norwegian... :D Så jeg ville ikke holdt pusten akkurat.
     
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    LOGISTIKK UTFORDRING - IKKJE BRA
     
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tror du har rett @Trety - globusen min har gått på loppis, men jeg mener at fra Oslo kan man nærmest fly over Nord-polen og komme til Hawaii.

    GCMAP HNL.png
     
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Flys det bare domestic first ut til Hawai? Hvordan er det med bonussetetilgjengelighet fra ulike byer ut til HNL? Med bonus i business fra Europa må det vel være I og ikke bonusklasse for F ledig?
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Domestic first regnes som business.
     
  6. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,267
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Var der med hele familen for et par år siden.

    Fant ikke noen fornuftige ruter på poeng, så endte med å booke sas til chicago (via cph). på poeng - lett å få tak i på vinteren). Derfra direkte til honolulu med united for cash.

    Hadde en overnatting på flyplassen på vei vestover. Tok morgen flight fra Chicago til honolulu. Retur så lander united tidlig morgen....dagrom på flyplassen for å sove litt....så sas hjem til 16.15 (men nå går vel begge sas flyene fra ORD senere om kvelden tror jeg...litt dumt egentlig)


    Jeg synes dette ble to gode - ca like lange - flystrekk og deilig med en liten pause i chicago. I tillegg er det så lang tid mellom flygningene at risikoen ved å kjøpe separate billetter på legsene er liten.
     
  7. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Vel, vi er over minst en gang i året ( med UA )... Noen ganger har vi valgt å overnatte på SFO selv om vi kan fortsette og komme som en pudding til HNL like før midnatt.o_O

    5 min til flyplasshotell ( har en favoritt også ). Bagasjen går direkte . Tidlig til seng etter et måltid. Opp tidlig, enkel frokost , 5 min til flyplassen. Er innsjekket, raskt igjennom security ( vi er TSA Pre ). Raskt loungebesøk så avgårde.

    Formiddags avgang til HNL. Vanligvis oppgradert til UA First... Uthvilt til hotellet, ut på byen. Sparer en hotellnatt der, og har en billig natt SFO...:cool:
     
    Misterix liker dette

Del denne siden