Poll: Hvilke SAS-kort går du for?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Gullars, 01. nov 2018.

?

Hvilken kortkombinasjon går du for fremover? (Kun kort med CT, FP og/eller statuspoeng)

1. SAS Amex Elite + SAS MC Premium

100 vote(s)
    43.7%
  2. SAS Amex Premium + SAS MC Premium

59 vote(s)
    25.8%
  3. SAS Amex Classic + SAS MC Premium

1 vote(s)
    0.4%
  4. Kun SAS Amex Elite

5 vote(s)
    2.2%
  5. Kun SAS Amex Premium

21 vote(s)
    9.2%
  6. Kun SAS Amex Classic

2 vote(s)
    0.9%
  7. Kun SAS MC Premium

34 vote(s)
    14.8%
  8. Ingen av ovenfornevnte kombinasjoner

7 vote(s)
    3.1%
  1. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    544
    Bonuspoeng:
    93
    Kun spekulasjoner p.t., fortsatt 20p per 100,-.

2. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    60%*

3. oveovo

oveovo Medlem

Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Har ikke helt bestemt meg, og det kommer litt an på vikårene som kommer, men jeg vurderer Curve + Amex Premium i Curve-appen. Og så betale den fakturaen i Payr med Shell MC.

Har ikke behov for statuspoengene og når ikke 300.000 i omsetning for Elite. Har SAS MC Premium nå, men ser det slik at jeg liksågreit kan bruke en CT på SAS om jeg skulle ønske å fly med dem. Med en CT er man litt mer sikret å faktisk få fly på minst business med et eller annet selskap når det måtte passe meg.

Da får jeg en CT i business/first for 1000,- i året, og alt samlet på én faktura i måneden.

4. thoaan

thoaan Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Man går vel bare opp 1 klasse på SAS MC? Altså til Premium Economy dersom man bestiller GO? Eller noe jeg ikke har fått med meg her?

5. oyvindm

oyvindm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Det kommer an på hvilket Fly Premium-nivå du har. Hvis du har opptjent 200 000 EB-poeng de siste 12 månedene så betaler du for Go hvis du bestiller Business. Hvis du har opptjent mellom 100 000 og 200 000 poeng de siste 12 månedene så betaler du for Go hvis du bestiller Plus.

Les mer her: https://saseurobonusmastercard.no/kortene/korttjeneste/fly-premium/

thoaan and Sonictravel like this.

Del denne siden