Postivt overrasket! Det finnes gode alternativer til SAS!

Tråd i 'Reisebrev' startet av Bizflyer, 02. des 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Men de billigste billettene gir jo dårlig uttelling. Bare 125% for de billigste biz billettene. Som tabellen viser er det jo flere prosentsatser avhengig av hvor mye du har betalt for billetten. Tør ikke å tenke på en gang hva man må betale for full C og oppnå 250%...
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kjenner ikke mye til KLM og deres bookingklasse, men det er jo kun det laveste nivået som opptjener 125%. 150% med Plat ser for meg ganske så bra ut. Men så var det bonusuttak, da..
     
  3. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ditchet hele Skytem og FB Gold da de devaluerte som verst rundt 2009. Ingen biz upgrade bortsett fra de to dyrest klassene (som kostet mer enn billig biz) og en den gang stor devaluering i opptjening og uttak og steindyre awards med massive fuel charges… ja listen er lang i grunn, men jeg kjenner ikke til konseptet godt nok i dag. Jeg reiser en del til Paris og Amsterdam og kunne sånn sett ha brukt KL/AF.

    Men 188 poeng OSL-AMS svinger ikke akkurat så veldig, selvom elite bonus hjelper litt. Prisen i Eco er forøvrig farlig lik SK i billig Plus, så SAS appellerer fortsatt på en del området.
     

Del denne siden