Er det printere på SAS loungene, enten inn eller utland? Kunne trengt å få printet ut noe før avreise
Kan ikke huske å ha sett det på innenlands i alle fall, men skal ikke si 100% sikkert at det ikke kan finnes på utland. Men om du spør de så kan det jo hende de er greie og kanskje kan stikke innom et kontor og printe ut noe. Men de har jo også en skranke de skal bemanne. Oppe i CPH-loungen printet jeg i alle fall ut noe i fjor, så der var det printere i alle fall.
De pleide å ha det på innland. Like ved det ekstrem-lys rommet. Dette er minst 3 år tilbake, da jeg fløy mye i Norge. Kan være fjernet nå, og det var generelt ofte blinkende lys på printeren pga manglende toner eller papir. Så godt. Mulig de bare sparte seg for hele trøbbelet og fjernet printer. Har aldri sett det på SAS OSL utland, selv ikke i nærheten av jobbsonen og de små Teams-rommene der evt printer naturlig burde vært. Her er jeg innom jevnlig....
Jeg har tidligere fått printet ved å sende e-post til loungen, så kan de printe på maskinen i skranken. Dette var på utenlandsloungen til SAS på OSL. Du kan helt sikkert få printet på SAS sine servicesenter også, både landside og airside.
Dersom det er avgjørende å få med seg utskrift på reise er det uansett ikke lurt å satse på at en eventuell lounge-printer fungerer.
Husker heller ikke å ha sett printer i utenlandsloungen i det siste. I CPH er det en Canon printer i tidligere Gull-lounge. Printer via en Canon app.
Ikke printer tilgjengelig, men jeg har fått hjelp av hyggelige serviceminded ansatte til en utskrift. Litt som i en hotellresepsjon. K