Nok en gang har SAS problemer med å få tilgang til informasjon om bonuspoengene mine på nettsiden. Flere som har problemer i dag?
Ja, har fått den meldingen noen ganger de siste dagene. Som regel går det i orden etter en refresh eller to.
Trenger du vite det da? Du vet jo at kontoen renner over ....... Dessuten er Amex mer oppdatert enn SAS
Har du regnskap på hvor mye du har betalt i endringsgebyr forresten? Evt også med oversikt over hvor mye du har spart i endringsgebyr pga kansellerte flights osv
Nei, det har jeg ikke tenkt til å regne på. Tror ikke jeg går i pluss, men det har vært lite endringsgebyrer. Jeg har stort sett avbestilt reiser, ikke endret på dem. Har fått en del statuspoeng uten å fly, så jeg tenker det er grei betaling for de poengene.
Noen andre med login-problemer? Har testet Safari, Firefox og Opera på iPad og iPhone. Funker på IE på PC, da.
Noen som har noe info om hvorfor SAS sin nettsiden er helt håpløs for tiden? Får ikke logget inn på noen som helst måte
Har ikke problem med å logge meg inn i dag. Men det er velkjent at SAS IT ikke er den flinkeste i klassen.
Fikk knota meg inn for å legge til seter via en link inn til classic-siden, som beskrevet tidligere i denne tråden. Liten tvil om at SAS IT har permittert hele avdelingen.
Men gidder de å analysere feil som vi opplever, finner rotårsaken og implementerer fiks? Mest sannsynlig ikke....