SK4782 PUY til OSL i morgen tidlig er ikke tilgjengelig for nettinnsjekking, 19 timer før avgang. Det startet med om 3t, om 2t, så 1t og til slutt om 4 minutter. Deretter ble det bare "not possible". Kjent problem? Pleier slikt å løse seg i tide, eller er det bare å møte opp ekstra tidlig?
Ja, nettsiden nå nettopp. Sier bare det vi vet, dvs ikke innsjekket. Ingen annen info eller steder å trykke, så vidt jeg kan se
Ringte, kort ventetid: "Det hadde funkat før nogen, men inte før alla. Teknisk var på saken! Sjekk inn på flyplassen." Greit, egentlig ikke noen overraskelser i svaret, men kjekt å vite at SAS viste om saken.
Hadde samme greiene på spu for en måned siden, måtte sjekk inn på flyplassen. Mulig det bare er Kroatia som er kjipe? Ikke noe connecting norway, heller
De har egen link for egen innsjekk: https://webcheckin.split-airport.hr/as-frontend/page/webCheckin/mobile/webCheckin.xhtml tidligste mulighet er 12 timer før avgang hos SAS
Fått denne flere ganger,fordi det er id sjekk for å få boardingkort er min erfaring. Men har også fått dette for OSL-ARN,og må sjekke inn på skranke på flyplass. Ingen på OSL vet hvorfor,når jeg har spurt.
Var det samme hjem fra Montenegro i fjor. Jeg tror også det har noe med ID-sjekk. Kan muligens ha funket for de som har passet sitt i appen eller lignende.
Da er vi sjekket inn pr hånd, og alt er vel. Tråden blir slettet om et par dager. Takk for kommentarer og råd.