Qatar Airways Globetrotter

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av cidman, 22. mars 2015.

  1. cidman

    cidman Rastløs online globetrotter

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    8
    Nei, har ikke sendt så da venter jeg i spenning. Som enkeltreiser burde det jo gå, men det er nesten samme pris for enkeltreise som tur/retur, så svaret fra kundesupport avgjør. Da må man finne på noe annet.

    Man kan kommet seg billig til både Larnaca og Amman via charter, så det er kanskje noe å hente der.

    Hos QR får man også noen de kaller Qcredits som man kan oppgradere/handel for, ved gull og platinum status.
     
    Last edited: 25. mars 2015
  2. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ifrå her når de får svar. Eg reiser OSL-DEL i april, men det hadde vore fint dersom eg ikkje trengde å flyge QR på alle turane (noko eg reknar med at ein må).

    Tenkjer kanskje å leggje inn Kilimanjaro i august. Deretter tenkte eg Tokyo og tilslutt Dubai. Men det er det eg har tenkt for meg sjølv. Kjem litt an på tilbod osv. Reknar med at det dukkar opp eit nytt tilbud om eit par veker.
     
  3. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Den einaste formen for informasjon eg har funne hittil (eg har framleis ikkje fått svar på mailen min, vurderer å sende ein til med spesifikke reiseruter og spørsmål om dei kvalifisere for badges eller ikkje) er ein på FlyerTalk:

    Utifrå dette så kan det jo sjå ut som at f.eks. LCA-DOH-DEL-DOH-LCA kun vil kvalifisere for 1 badge.
    Det store spørsmålet er jo då om 2 separate bookingar med LCA-DOH-DEL og DEL-DOH-LCA vil kvalifisere for 2?

    Slik eg tolkar "Hence, if you travel one way during that theme’s offer period and you will earn bonus Qmiles." så burde jo dette då være mogleg?
     
  4. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Det ser ikkje ut til at Qatar Airways har tenkt å svara på mailen min, men i mellomtida har det komt litt oppklarandes informasjon ut:

    Slik eg tolker dette, for oss som er registrert i Noreg, vil då LCA-DOH-DEL-DOH-LCA væra gyldig for både Larnaca og Delhi-badge(?)

    Dermed blir min plan for denne kampanjen sjåandes slik ut:

    BGO-LCA på charter.
    LCA-DOH-DEL-DOH-LCA på economy ein gong i perioden Juni-August.
    LCA-BGO på charter.
    BGO-OSL-DOH-BKK-DOH-OSL-BGO på business i Oktober.
    PNH-SGN på economy i Oktober.

    Dette bør totalt sett gje meg alle 4 travel badges.
    I tillegg har eg ei OSL-SIN-OSL på business i Juni.

    Totalt vil/bør dette gje:
    160'000 Qmiles
    100 Qcredits
    Privilege Club Platinum

    Ikkje ein dårlig deal :)
     
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Sovidt eg tolkar det so burde LCA-DOH-DEL-DOH-LCA fungere, so lenge du har to einvegsbillettar.

    Eg hadde og har forsovidt framleis planar om ein tur til Delhi no i april. Men plutseleg fann eg billettar til Cape Town for 4500kr t/r i economy. Det er billegare enn eg har sett før. Spørsmålet er då om eg skal gå for kampanjen eller eit reisemål eg faktisk har lyst til å besøkje.. Valgets kvaler..
     
  6. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Eg hadde i utgangspunktet ikkje tenkt å booka som 2 einvegsbillettar. Utifrå det Qatar skriv så burde jo ikkje dette ha noko å seie så lenge heimstaden min ikkje er Kypros?
    Og det er akkurat dette som irriterer, med ein ellers svært interessant kampanje, at me som kundar/deltakarar ikkje er sikre på betingelsane.
     
  7. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er sant.. Eg er usikker.
    Stussar berre på den betingelsen her: "Bonus Qmiles will be credited only for the outbound journey and not for the return journey."
    Men det står jo at dette vil bli vurdert utifrå kvar du er registrert med bustad. Korleis det vert når du ikkje bur på nokon av plassane, det veit eg ikkje. Som du seier er det veldig vanskeleg å vere sikker på betingelsane.
     
  8. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Ein anna ting som bekymrer meg er at utifrå Bonus Qmiles-tabellen til Qatar så er det tydelig at det er avstand frå DOH som er brukt som utgangspunkt for kor mykje poeng du får. Med andre ord kan ein (eg) risikere at det kun er (tur/retur)flygningar via DOH som tel, og at dermed PNH-SGN ikkje vert tellandes...
    Men dette vert jo igjen berre synsing. Og i og med at Qatar aldri svarar på mailane mine så er eg litt i stuss på korleis eg skal gå fram.
     
  9. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Eg fekk svar på ein mail idag, etter å ha venta i fem dagar. Det var berre for å få tilsendt medlemsnummeret mitt, som eg hadde klart å mista. Men har forstått det slik at det er veldig opp og ned kor fort dei svarar.

    Eller kan det tenkjast at at dei som svarar på mail heller ikkje er sikre på betingelsane? Eg har lite erfaring med tidlegare QR-kampanjar, men er det ofte sopass uklart?
     
  10. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Qatar har oppdatert betingelsane sine igjen:

    Kan tyde på at f.eks. LCA-DEL-LCA då ikkje vil være kvalifiserande i begge temaer, medan f.eks. OSL-DEL-LCA vil være det.
    Eg kan og med rimelig sikkerhet sei at PNH-SGN ikkje kjem til å verta godkjent, då det på papiret skulle gitt 7500 miles for kvar reise (som kostar i underkant av 1000.- per billett), noko eg aldri kan tenkja meg at Qatar har planar om å godkjenna.
     
    cidman and afirm like this.
  11. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
  12. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Kan rapportera om at denne kampanjen no er over, og premien min på 100k Qmiles og QR Gold -> QR Platinum er levert :D

    Har skikkelig sansen for denne typen kampanjar, som gjer deg ein viss valgfrihet til korleis du veljer å "løyse" den best mogleg. Som ein bonus fekk eg i tillegg opplevd både India og Sør-Afrika.
     
    cidman, Travellingalf, LN-FHU and 4 others like this.

Del denne siden