Qatar Airways Travel Festival 2017!

Tråd i 'Reisedeals' startet av Herlov, 02. jan 2017.

  1. Flighter

    Flighter World Traveler

    Innlegg:
    87
    Likes mottatt:
    128
    Bonuspoeng:
    33
    Samme skjedde med oss på turen nå i november. Men setene i 773 er virkelig gode hvis man er to.
     
  2. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Reiser med madammen, blir helt sikkert bra i 773 også, gleder meg som en unge. Blir vår første langtur i Business. Men var keen på å prøve baren/loungen i 380 og der har de jo Krug! Blir vel ikke noe Krug i 773..
     
  3. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg mener å ha hørt at de har sluttet med Krug i baren på A380, men mulig jeg husker feil.
     
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Krug er kun tilgjengelig på 380 for de som flyr F, men ryktene går at Comtes de Champagne 2006 har dukket opp i det siste. Vil si at det ikke er så gale :)
     
  5. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Kan bekrefta at dei ikkje har Krug i baren på A380 (i tillegg serverte dei den ikkje tidleg om morgonen i Al Safwa-loungen :eek:).

    Men om du er aleina (eller meir eller mindre) i baren og flyr F, så går det an å overtala bartenderen til å henta Krug til deg ;)
     
  6. dkvt

    dkvt EBD

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    373
    Bonuspoeng:
    63
    Champagnen skal ned i hvertfall, uansett merke ;) Comtes 2006 er definitivt innenfor! Utreise 4. juli fra Oslo, sees vi?
     
  7. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har sett, vurdert, tenkt...men nahh. Gidde ikkje.
    Kjøpte heller en billett til Alaska med United i påsken :D
     
  8. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Måtte bita i det og booka 4 billettar OSL-DOH-AKL-DOH-ARN i C.
    13,9k per pers :)

    11'134 EB-poeng via AmEx
    7'732 EB-poeng via ViaTrumf
    38'424 AA-miles (Platinum-bonus)

    Sweet deal :D
     
    Petter B-C, Robert H, knutfin and 8 others like this.
  9. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Trenger du noen å reise med? :)
     
  10. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg håper det er fire av dere som reiser sammen og ikke du som reiser T/R fire ganger? :eek::D

    Hvilke perioder er den prisen tilgjengelig? Jeg prøvde å finne den i sommer, men slet. Uansett har jeg allerede booket Auckland med Singapore og tviler på om jeg "gidder" to turer dit.
     
  11. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, eg klarte heldigvis å lura med meg 3 stk. på galskapen ;)

    Tja, med tanke på at det faktisk er mogleg å jobba ombord og du tar verdien på bonuspoeng med i betraktningen så kan jo turane teoretisk betala seg sjøl, så kanskje det hadde vore ein idè å kjørt strekningen 4 gonger? :D

    For min del var det berre aktuelt med November/Desember (håpar å treffa på sommaren i New Zealand), så eg søkte berre i dette området, i dei månadene var iallfall tilgjengeligheten vidåpen.

    La avreise og ankomst til fredag for å unngå 10 timars mellomlanding i Doha (rimelig lei Doha og STPC).
     
    Herlov and RoadKing like this.
  12. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Det høres kanonbra ut! Er årsaken til at du starter i OSL og ender i ARN at det alternativet er mye billigere enn å avslutte i OSL? Bestilte du forresten på Qatars hjemmeside eller et annet sted?

    Jeg har akkurat kommet hjem fra langtur, og er litt i tvil om åpningsreplikken min til jentejuntaen i morgen tidlig skal være "nå skal vi på langtur igjen!" - resten av gjengen har (helt uforståelig) fått det for seg at det skal reises mindre, mens jeg selvsagt er av stikk motsatt oppfatning.
     
    Baldrick liker dette
  13. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens,

    Jeg vil spør dere om 2 stk billetter i Business: oslo-doha-melbourne får 36 000kr er grei pris? Dato: 13.juni til 11.juli.


    Svg_Flyer
     
  14. sexten

    sexten Senior Medlem

    Innlegg:
    581
    Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Med retur til ARN så klarte eg å få billettane ca. 1000.- billigare enn med retur til OSL, og sida eg uansett reiser ut/heim frå/til BGO er det likegyldig om eg returnerer til OSL, ARN eller CPH :) Eg bestilte frå QR sine sider, sida dei hadde høgast gevinst hjå ViaTrumf og eg ikkje fann noko billigare på andre sider.

    Har tidligare booka QR hjå både GoToGate og SuperSaver (for å få OSL-SYD til 13k for ca. 1 år sida) utan problem.
     
    Robert H liker dette
  15. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Hei - veldig bra pris, spør du meg. Jeg fløy Oslo-Doha-Adelaide i fjor da den ruta ble etablert og det var åpningssalg, og mener jeg betalte ca. 18 000. Vanligvis ligger vel prisene på Australia-destinasjonene til Qatar på 28 000 - 30 000 mener jeg å ha observert.

    Hvis du har lyst til å reise til Melbourne er det bare å klinke til! :)
     
  16. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    You. Lucky. Bastard.
     
    Baldrick and OttoL like this.
  17. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er en meget god pris.
     
  18. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Det er feil tid å besøke Melbourne på, men det er du kanskje klar over? Cairns/Darwin osv. er kurant. Da kan du vel også bade i havet (det kan man ikke på sommeren pga. maneter).
     
  19. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,678
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Det kommer an på. Vi var der i julen 2012, og ute på revet (Great Barrier Reef) var det greit. Det var inne mot stranden man ikke skulle bade, sa de lokale.
     
  20. Sindre

    Sindre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    379
    Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Jepp, badet ved Great Barrier Reef selv. Det var riktignok med heldekkende våtdrakt, mens andre badet i shorts (noe jeg aldri hadde gjort). Er vel ca. fra Brisbane og rundt hele nordkysten det er forbudt å bade fra land i flere måneder på sommeren. De har kunstige strender og basseng i flere byer nettopp pga. dette.
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden