Qatar Airways Travel Festival 2017!

Tråd i 'Reisedeals' startet av Herlov, 02. jan 2017.

  1. Klokkesamler

    Klokkesamler Senior Medlem

    Innlegg:
    501
    Likes mottatt:
    456
    Bonuspoeng:
    63
  2. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, ikke hva jeg kan se. Det har vært flere runder med tilbud de siste månedene som har vært langt bedre enn det som kom i dag.
     
  3. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    God pris med Qatar i c til Singapore,
    Sikkert flere som har fått e-mail fra Qatar om gode business priser i dag. Normalt har det ikke vært så mye å skryte av prisene det siste året. Singapore ble annonsert til 14,7 i c - som er en hyggelig pris. Valgte å kjøpe via agenten mytrip.com og fikk reise til Singapore med A350 for 13,4 med Qatar. Dette er priser som begynner å nærme seg det som var mulig å få tak i for 2-3 år siden. Tips til andre på forumet - en business tur til Asia med Qatar samt 4 enkelt reiser med BA gir deg sølvkort i BA som gir deg adgang til alle lounger i one world alliansen. Sølvkort hos BA tilsvarer gull fordelene hos Sas.
     
    Last edited: 04. april 2019
    chrt, TravelManBiz and jgroneng like this.
  4. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Rimelig grei pris det for verdens beste business class:) Er ingen som slår Qatar hverken på service eller hardware i C. Husk at det også er mulig å fly via LHR både på vei ut og hjem for ekstra 80TP. Så kan man velge f. eks A380 mellom LHR og DOH med bar ombord eller A35K med QSuites. Men denne ruten vil koste noe mere enn de 14k i tilbudet da.
     
    phileas liker dette
  5. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm vanskelig å velge retur:
    02:15 Sin - 13:15 Oslo 2 timer i Doha
    21:25 Sin - 13:15 Oslo 7 timer i Doha, var veldig lang layover da skal gjøre da kl 00:05 ?
    men kanskje passer meg bedre som er a-menneske og legger meg kl 22:00 i Norge ?
     
    Last edited: 04. april 2019
  6. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Du reiser vel i C?

    Ta 7 timer og så kjøper du deg tilgang hvis du reiser i C til Al Safwa som er F loungen til Qatar. Det koster ca 700 kroner. Da får du tilgang der i maks 6 timer. Der har de også soverom som du kan låne gratis i 3 timer. Du kan jo google loungen, den er visst skikkelig bra! Jeg skal prøve den neste gang jeg mellomlander i DOH:):D
     
  7. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    647
    Likes mottatt:
    2,944
    Bonuspoeng:
    93
    Qatar har også en kampanje nå hvor du etter booking kan kjøpe en natt på svært mange gode hoteller til ca 200. Dette forutsetter at du har minimum 12 timers stoppover. Betalte selv kun denne prisen for en natt på Hilton i Doha. Dette er et tilbud som gjelder utover det at en kan få gratis natt dersom du har min 12 timer stoppover og dette er raskeste rute. Syntes dette var en svært god deal da prisen på Hiltons hjemmeside lå på 1500. Er litt spent på om jeg får gleden av å nytte fordelene som Hilton status kunde. Dette forutsetter normalt direkte booking. Dette tilbudet fikk jeg benyttet selv om jeg kjøpte fly via agent. Selve bookingen måtte jeg gjøre via Qatars hjemmeside.
     
    Last edited: 05. april 2019
    Bolle, chrt and TravelManBiz like this.

Del denne siden