Har også samme problemet (Chrome + Windows) i dette og enkelte andre innlegg. Jeg får opp noen flere bilder for hver gang jeg refresher, men det tar tid ja. Kan det være pga størrelsen på bildene som nevnt av @Upsaker over?
Ha ha ha....super rapport med flotte bilder. EK kødder ikke med drikkevarene fortsatt ser jeg... MEN.....har de byttet ut Hennessy Paradis.....?? Det er en herlig opplevelse iallefall....selv fikk jeg hele flaska med DP 2003 gjensatt i suiten
Herlig reisebrev! angåande bildene så har eg også samme problemet som resten her, eg løyse det med å høgre klikke der bilete skulle ha vært for so å opne i ny fane, då får dykk sett dei.
Takk for det! Hmm, okey. Skal se om jeg får til dette. Er det av interesse å gjøre dette på allerede opplastede innlegg?
Hennessy Paradis var der fortsatt, gitt! Jeg "glemte" å bestille den, og gikk heller for to andre varianter som du vil se på neste innlegg... Fantastisk utvalg!
Vanskelig med Eurobonus bare.. Og mistenker at mine 14000 skywards ikke får meg nevneverdig mye nærmere
Enig. Men har ikke noe problem å punge ut litt for en langtur med EK i F! Har sett at de har hatt tilbud på 4K$ for MPM-JNB-DXB-LAX-DXB-JNB-MPM før. Hvis dollaren går litt ned, så blir det meget interessant hvis det kommer ut noe slikt igjen!