Radisson Rewards med store endringer og devalueringer av programmet

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av stakar, 17. okt 2022.

1. tqv

tqv Nytt Medlem

Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    13
    Rollover har visst bare forsvunnet i det stille: nå har man 12 måneders opptjeningsperiode. Skulle man opptjene nok til oppgradering i løpet av opptjeningsperiode foretar de ilfg vilkårene automatisk oppdatering når man sjekker ut etter fylt kvote og ny 12 måneders periode starter umiddelbart. Det o store internettet sier at de visstnok gjorde endringen fra 1. jan 2024 - takkskalderefaenmeghaforinforadisson!

https://www.radissonhotels.com/en-us/terms-and-conditions

I mitt tilfelle innser jeg det her nå når 07/24 har blitt hengende på profilen frem til nylig - etterlyste noen kampanjepoeng og spurte samtidig om hvorfor statusen henger.
    Plutselig er alt bare nulla og ny periode er nå 11/25 uten at de har svart på spørsmålet jeg stilte dem per nettskjema. Var vel drøyt halvveis i opptjening - som de da bare har sletta og starta ny periode. Kundeservice hos radisson er gjerne som å stange hodet i den berømmelige veggen. Argh!!! Jævla søplemedlemsprogram! :mad:

Ser forøvrig ut som man kan bruke mail
    [email protected]
    Den ligger ingen steder på nettsida - de vil at man graver frem nettskjema (og mailen som tikker inn som svar på nettskjema havner gjerne i søppelpost).

Attached Files:

Last edited: 19. nov 2024

Del denne siden