Litt knølete sagt av meg, men om du reknar på 15% poeng med SAS mastercard og flygninger, så vil eg seie at det framstår som nærast umogleg om du ikkje reiser mykje i C i jobben. Etter IF-feber har eg tikka inn 300k sjølv siste året og kjøpt 100k i trumf!
Synes heller ikke det er noe problem at folk skriver om disse sakene, i verste fall er det et par ekstra som hiver seg på det samme som alle andre her. De aller aller fleste bruker bonuspoengene sine på standardturer i eco, for eksempel min far som reiser gjennom jobb hele tiden er helt uinteressert i å reise kjempelangt i F på ferie - da tar de seg heller en weekend-tur i Europa. Tror de færreste orker systematisk å samle opp EB-poeng på den måten som skjer her.
For å være helt ærlig må vel vi erkjenne at disse turene vi tar kanskje er for litt spesielt interesserte? er vel ikke alle som verken er spesielt interesert i å fly F, eller ikke minst bruke tid å ressurser på å opptjene nok poeng og timer i tlf kø med Tallinn? Jeg har i alle fall en kone som rister litt på hode når jeg legger ut på noen av disse CT turene med @Schlandy ....... P.s ble kanskje litt off topic i @Upsaker sitt resiebrev dette.
Siden august 2017 (8 måneder) har jeg nådd 260.000 poeng. Har fått max. 5000 på flyvninger med SAS og Widerøe. Resten er bruk av Amex, SEB MC, Trumf og "velkomsbonuser"..
Nå var vel ikke poenget at det ER umulig, men for utenforstående som har flydd SAS med jobben en tur til Bergen og fått 250p og ikke er medlem her inne så KAN det virke umulig med 200k...
What he said! (Eigen status, poeng spart frå 1.1 2017- 1.9-2017 15438 poeng, poeng frå 1.9 2017 til dd 430k) Det umoglege har vorte mogleg
Bra jobba Jeg har spart opp 472.000 Eurobonus poeng siden april 2017 og det er uten å fly en eneste tur med SAS / Star Alliance som opparbeider poeng, så det er fullt mulig å spare poeng uten å fly
Veldig bra. Og muligens første gang i historien noen benytter disse telefonene som hotell i øvre segment har installert på toaletten.
Her sitter menn og kvinner (flest menn) i alle aldre og liker bildet av en halvnaken mann i en dusj Gud som jeg elsker takhøyden på det forumet her
Én gang har jeg tuklet med telefonen på dass. Var på Radisson i London med foreldrene mine for 20 år siden. Mistet den i dass. Dro den opp og hang den på plass og har ikke nevnt det til noen før nå.