Olá! Da var det endelig duket for neste reise! Ikke akkurat veldig mange ukene siden jeg var i Sør-Amerika... nærmere bestemt Argentina. Men! Denne gangen går turen til noen andre land der nede; det blir tur til Brasil, Peru og Chile, samt en visitt til påskeøyen. Og så blir det faktisk et gjensyn med Argentina igjen, selv om det blir et veldig kort gjensyn (24-ish timer). Reiseruten er uendret fra bestillingen tilbake i april: BGO-AMS / KLM Biz / E195-E2 AMS-GIG / KLM Biz / 787-10 GIG-IGU / LA Premium Eco / A321 IGU-BSB / LA Premium Eco / A321 BSB-CGB / LA Premium Eco / A320 CGB-GRU / LA Premium Eco / A321 GRU-LIM / LA Premium Eco / A320 LIM-PEM / LA Premium Eco / A320 PEM-CUZ / LA Premium Eco / A320 CUZ-SCL / LA Premium Eco / A320 SCL-IPC / LA Biz / 788 (1-2-1) IPC-SCL / LA Biz / 788 (1-2-1) SCL-CDG / AF Biz / 777-200 CDG-CPH / SK Biz / A320NEO CPH-BGO / SK Biz / E195 Krysser fingrene for at jeg har lagt inn nok buffer før/etter alle LA-flightene, og at bagasje-gudene er på min side... «Place your bets» på hvor langt jeg kommer på reisen før innsjekket bagasje blir forsinket og/eller forsvinner (-: Jeg er pakket, og så klar som jeg kan få blitt tror jeg... Blir en nesten normal natt på puten nå før reisen for alvor er i gang.