God covidfri lørdag. Idag skulle jeg våknet opp som Diamant, istedenfor ble det med refund notice. Slik er livet. Vi får ta det igjen senere.
God formiddag fra Grenland. Noen (naboen?) har måka oppkjørselen ila natta. Takk for det. Venta 30 min SAS chat på torsdag for å etterlyse 30k poeng som aldri kom i retur etter en avbestilling. Svaret var at man måtte ringe inn Etter 26 min i tlf kø fikk jeg Svante Meddelsvenson på tråden. Jaa, jahaa.. venta lite. 8 min med terrormusikk. Nej, du måste ringa tilbaks i morron, jag får inte gjort nogot, inte.. Gadd ikke å ringe, får prøve til uka fra jobb. Da har jeg ihvertfall betalt for det I kveld blir det biffaften med et vennepar. Ha en ventefri lørdag.
Ah ok. Syns det er noe kjent med den masta, men klarer ikke helt å plassere den i farta. Litt for smalt til å være den vel?
God føremiddag frå Sunnfjord. Sola skin, det er kaldt som f*** og madammen skal på vitjing til ei venninde som har bryllaupsdag. Det betyr at eg må ta meg av ungane. Snart på tide å dele planane mine med ho om egotripp i mai. Blir det plutseleg stilt frå meg over lang tid veit de kven mordaren er…
Ja, selvfølgelig! Da bygger du ikke langt fra den hytta vi pleier å bo på (Utset) og vi har båtplass mellom Utset og Tranvikan
God morgen fra Oslo Det har visst dette ned mere av dette hvite de kaller snø fra himmelsen siste døgnet, noe jeg kunne greid meg uten.. Ellers ikke mye som skjer, best å holde seg inne egentlig.. Skal jammen ringe han MDG-Trædal å høre hva dette er for noe, ifølge han skulle jo verden gå under i 2017.. Så her må noe være feil med tanke på det kommer snø også i 2022. Ha en miljøvennlig lørdag
God lørdag fra Oslo, en liten tur til byen for å få trimmet skjegget på løkka i dag samt hente noe digg kjøtt på Mathallen, helt greit med helg må jeg si!
God ettermiddag fra Stjørdal Middag til svigers etter en rundtur på ski i Resvemarka - rundt Husåsen for de lokalkjente Begge kidsa var med og det var strålende føre og distansen ble ca 10 km. Snartur innom lokalpolet for å hente denna : Skal konsumeres ved en passelig anledning - frisk og sitrus til en rimelig pris også. Kvelden byr på en introduksjon til Ringenes Herre-universet til kidsa på 9( 10 i april) og 10( 11 i februar)..( mor er borte…. ) ….. tror det skal gå bra med litt pappa-støtte Ha en nydelig lørdag
Man får aldri nok. Det slippes jo nye plater hele tiden, så man må prøve å holde tritt. Også mangler det masse gammelt. I dag kjøpte jeg en LP-plate uten noe musikk på. Den er for spesielt interesserte tror jeg. Jeg har ikke så altfor stor samling, egentlig. Tipper et sted mellom 1200 og 1500 kanskje? Akkurat nå er alt i esker pga flytting, men jeg har bestilt nye hyller som passer inn på lekerommet mitt. Gleder meg til å få dem på plass!