Det må naboen din lese i betingelsene for billetten han/hun kjøpte. Eco? Plus? Business? Kjøpt med forsikring? Kjøpt med mulighet for å avbestille? Mange faktorer som spiller inn. Sjekk vilkår.
jeg har bestilt hotel via bravofly, og avbestilt i god tid, det eneste som jeg fikk tilbake er en e mail ( kupong ), har hat mye diskusjon om å få tilbake mine penger på konto , det nekter å refundere mine penger på konto, bravofly er verste seleskap jeg for en emil etter avbestiling for å veleg om hvordan jeg kan få tilbake penger , men den fungerer ikke. har sagt til dem problemet , dem nekter jeg vil bare informere at dere var forsiktig når bestille via bravoffly.no, desvrre jeg stolte på bravofly.no fordig det ser ut en Norsk seleskap, klaget til forbruksrådet håpper dem kan låse problemet
De har ingen kundeservice, ingen mulighet å komme i kontakt med Bravofly. Har prøvt nå å endre en billett i 2 uker. Ingen respons.
Ikke for å være ‘Mr. Hva-var-det-jeg-sa’. Men det er en kjensgjerning at OTA er et mareritt selv ved den minste ting. Det få kronene billetten koster mer hos flyselskapet er vel verdt det om man trenge hjelp til noe med bookingen. Håper du får hjelpen du trenger innen rimelig tid og at de får gjort det du ber om, men tips til neste gang er å booke direkte.
Ikke bruk Bravofly, de driver med regelrett svindel av kunder, så ryker flyvningen så ryker også pengene dine, har ingenting å så hvem si feil det er at flyet ikke går heller.