Jeg har nå prøvd både Tripit & Worldmate, men nesten alle bekreftelses mailene jeg videresendte til dem ble avvist, uten begrunnelse. Prøvde bekreftelser fra 4 forskjellige steder. Direkte bereftelser fra SAS virket, men alt fra Via Egencia & slike steder ble avvist. Testet tilslutt en dagsfersk bookingbekreftelse rett fra Radisson Blue, men den gikk heller ikke. Er det så at det litt Norsk språk i disse mailene automatisk gjør at verktøyene ikke klarer skjønne dem ? Hadde 22 slike mailer liggende i innboksen på Gmail & hotmail, prøvde så la Tripit scanne innboksen selv, og den fant da 3 av de 22. Blir ikke så lett å stole på denne appen da, men er det kanskje så at man er nødt å legge inn alt manuellt om man skal benytte disse ?
Jeg bruker følgende apper: Booking.com Tripadvisor City Guides (Offline option) TripAdvisor App in the air AirBnB XE Currency TripIt Stay.com Hotels.com Finnair SAS Lufthansa AwardWallet Dettevar min lille kolleksjon av reiseapper som dekker mitt behov
Berg-Hansen (Jobb) TripIt TripAdvisor SAS Har i tillegg en haug andre apps liggende i Reise mappen, men dette er de mest brukte.
TripAdvisor TripIt Pro SAS Qatar BA Turkish Swiss Norwegian Air Canada Hilton CC Hotels.com SeatGuru Momondo Og naturligvis, the one and only, EVERNOTE! Organiserer alle prosjekter, ideer og alt materiale som dukker opp på papir, bark, tre, hulevegger og skjermer, og må systematiseres i forhold til alle ballene mine ( de i lufta, altså). Fantastisk app. Dessuten: Twitter og Instagram (begge F64Magazine). Hvilken app kan ikke dere klare dere uten?
Uber Transit UK British Airways Tokyo Metro Subway Explore Hong Kong MTR map Heathrow Express OSL AwardWallet NSB Heathrow Norwegian Hotels.com SAS Yelp OpenTable
Klarer meg ikke uten Sirrus insight ;-) Knytter sammen ALT i Google, Salesforce.com(crm) og Lotus Notes og pusher til Google calendar! Sikkert ikke det du spurte om? :-D
Ok. Lastet akkurat ned awardwallet og sliter litt med å forstå hypen. Kan noen forklare hvorfor jeg trenger denne???
Få oversikt over alle dine bonuskontoer? Jeg synes hvertfall det er greit å se hvor mange poeng jeg har hvor.
Kontoer jeg følger med interesse er egentlig kun Eurobonus og BAEC kontoen, men jeg har en haug med andre kontoer som det tikker inn poeng på mer eller mindre sporadisk. Jeg liker oversikten tjenesten gir meg. Om appen er nyttig er selvfølgelig en annen sak, men jeg har masse plass på telefonen Men selvfølgelig, appen er hva den er, den serverer ikke middag...
Bruker stort følgende på reise, i prioritert rekkefølge: WIMP HIFI(MP3 suger) SAS app TripAdvisor Google calendar...Funker endelig, push fra mail! Alle reiser og aktiviteter på ett sted! Currency Gotham air - helicopter transfere i NYC funker som f***
Skjønner. Da har jeg vel rett og slett for få kontoer rundt om til at jeg trenger den. Bruker mest: SAS LH SQ CC Accor Samt Div fly og værradarer.
SAS appen er jeg meget godt fornøyd med. Enklere å booke billetter enn sas.no. Det er EN viktig ting den mangler, som gjør at .no må brukes likevel: Det er mulighet for forhåndsreservasjon av seter. Har bringt dette videre til SAS (mail og Twitter). Fint hvis andre også tar dette opp...
Burde vi ha en analyse av hvem som ikke bruker Apple-produkter her, og sette det opp mot de som bærer gulltag på håndbagasjen? Jeg aner en sammenheng. Undersøkelsen kan eventuelt utvides til også å omfatte sylteagurk -og rødbetsvegring, for -eller imot ansjosmuffins og preferanser for valg av drikke. Ser ikke bort fra at det kan vanke forskningsmidler. SAS vil sikkert betale grovt for innsyn i resultatene.
Android Ikke tag på håndbagasjen Sjampis Ansjosmuffin med rødbet-topping er digg! Glemte Rimowa med 4 hjul...
Apple Innehaver av flere statuskort (deriblant sølvkort) Ingen tags på håndbagasjen Liker ikke rødbeter Rimowa med 2 hjul