...og sommarvotta' og sommerdunjakka. (Jeg har hatt feltassistenter oppe fra "Betmørtna'n" som har forklart en bortskjemt Søring ett og annet om vær og klær.)...
Servering frå Gokk til Tigerstaden: Polarrull med ost eller polarrull med rekesalat. Elles fekk eg valet om å sitje på 1D utan ledig midtsete eller på 2F med ledig midtsete. Det vart 2F slik at ein familie på fire fekk 1D, 1E og 1F (minstemann har ikkje fylt året enno).
No har det ikkje vore mørkt sidan starten av mai og det var no ikkje mange timane. Neste runde med eit snev av nattemørke får vi ikkje sjå før uti august. Solbriller døgnet rundt, mann! Ikkje noko bekmørke her... Sommarlue og sommardunjakke er då normalt??? Av og til tar eg fram sommartrusa. Då snakkar vi over +12!
Det var da veldig pent gjort .... egentlig en god grunn til å ville bytte. Men hvordan i all verden klarte du å få 1C på siste flygning?
Ordinær flytur frå Gokk til Gardis. No loungerun på OSL. Innanriks no, straks til Gullbula. Pasta og potet på menyen i innanriksbua.
Pasta i gullbula òg, men her hadde dei kjøtbollar frå Finsbraaten. Det var eit slag i trynet for dette som skulle bli ein vegansk dag... Kjøtbollane held frysetemp nesten...
Frekke Frøydis skal ta meg eit steg nærmare ho lause Anne: SK1471. 737-800. Fullt av danskar og svenskar her, men kabinsjefinna er trønder, så eg føler med nokolunde trygg!
Det viste seg at lakeien til kabinsjefinna òg er trønder. Ikkje rart dette gjekk bra! Ei heller her var det vegankost å få. Skal eg føle meg snytt?
No har eg ete frukost hos Harald Rex, på SK4473, i 2x loungar på Gardermoen og no sist på SK1471. Problemet no er jo at vi snakkar middagstid og eg er fader meg stappmett....
Kapteinen kom ut av styrhuset og takka personleg for følgjet. Han sa at no var vi i København. Eg spurde om han var sikker. Kapteinen svarte at dei snakka dansk her og at han difor hadde ei god magekjensle.
CRJ-900 har eg ikkje flydd på lenge. Kabinsjefinna prøver hardt å hindre at folk tar med for stor bagasje inn på flyet. Folk ropar der ute no: 'I must..!' Myndig kabinsjefinne bryt tvert av med 'It's too big, there is no room!' Det går hardt utover bunken med 'Delivery at aircraft'-lappane!
Hos Lufthansa er det ledig midtsete. Dei kallar det 'Ihre Freiraum' som i mitt hovud fort blir til friareale som igjen er til å leve med. Vidare går tanken fort til leverom og når det går tilbake til tysk (Lebensraum) har sirkelen kortslutta totalt. -- Don't mention the war. I mentioned it once, but I think I got away with it. -- But you started it? -- No, I did not! -- Yes, you did! - No, I didn't! You invaded.... Og der vart det på tide å sjå på tumleplassen på 1C no i dag: