Reisebrev: Med veganerklasse til ho lause Anne

Tråd i 'Reisebrev' startet av Kristian, 20. juni 2019.

  1. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Togtur med blå linje frå Les Avants til Montreux:
    20190624_172008.jpg
     
    Avixlo, drsyk, RoadKing and 2 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Det går nedover med alt, blir det sagt. I alle fall i utforbakke. Men det kan då gi noko fint å kvile netthinna på, det òg:
    20190624_171703.jpg
     
    Avixlo, drsyk, Upsaker and 7 others like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Sjølvaste Freddie Mercury i Montreux:
    20190624_180737.jpg
     
    Avixlo, drsyk, RoadKing and 5 others like this.
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Og rett framom sjølvaste Freddie Mercury driv den oppveksande generasjon med vill stuping ut i Lac Léman (når dei ikkje dyttar kvarandre), heilt utan respekt for sjølvaste Freddie Mercury:
    20190624_181148.jpg
     
    Avixlo, drsyk, RoadKing and 3 others like this.
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Litt om tog i Sveits
    Det er Den sveitsiske jarnbanen, SBB (www.sbb.ch) som driftar butikken her. Dei er stort sett pålitelege og har hyppige avgangar.

    Dersom du veit kvar du skal reise og ikkje minst når, er det mogleg å spare ganske mykje på å bestille via Internett eller app på førehand.

    For ein bonussankar er det kanskje relevant å ha i bakhovudet at American Express er godkjent betalingsmiddel både på Internett hos SBB og på betalingsautomatane på stasjonane.

    Så vidt eg veit må billett vere kjøpt før ombordstigning, men dette har eg ikkje sjekka (altså å handle billett hos konduktøren).

    Toga som eg har prøvd har vore komfortable.

    Diverre ingen loungar på stasjonane, men eg har sett F-klasse (eller 1. klasse) på svært mange tog. Eg er usikker på fordelane då eg berre har reist i arbeidarklassen (ev. 2. klasse).

    Kort sagt: Sveitsiske tog er heilt ålreit!
     
    Avixlo, Earl, drsyk and 6 others like this.
  6. Flyvefisken

    Flyvefisken Nytt Medlem

    Innlegg:
    21
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    13
    Du er da i Suisse romande, dvs www.cff.ch (som, vel, jo, ok, tar deg rett til www.sbb.ch :rolleyes:).
    Loungene forsvant for et par-tre år siden pga lite bruk. Hadde de hatt IF i Sveits hadde det sikkert sett annerledes ut...
    Helt enig!

    Takk for flott reisebrev så langt!
     
    RoadKing and Kristian like this.
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for triveleg tilbakemelding.

    Berre heimreisa som er igjen no. Langhelger tar innmari brått slutt!
     
    Last edited: 25. juni 2019
  8. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Litt svada frå heimreisa
    Dagen starta klokka halv åtte med tannpuss og så roleg marsj bort til togstasjonen. 0815-toget skulle ta meg til Zürich flughafen med estimert ankomst kl. 1048.

    Billetten vart kjøpt dagen i førevegen og kosta rundt 400 norske kroner og var omtalt som ein såkalla 'Super saver'. Med andre ord var eg låst til éin spesifikk avgang.

    Ein fullprisbillett ville ha kosta nærmare 650 kroner, men då kunne eg ha tatt kva for tog eg ville og avbestilling ville ha vore mogleg.

    Heilt standard setegruppering på dette toget. I tillegg gratis trådlaust Internett (du får tilgangskode sendt per SMS, farta er ålreit til sørfing) og 2x straumuttak per fire sete.

    20190625_080248.jpg
     
    Avixlo, Misterix, Earl and 3 others like this.
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for at du deler denne fine turen med oss og god tur hjem!
     
    Misterix and Kristian like this.
  10. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Misterix and Kristian like this.
  11. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for at du svinser innom dette reisebrevet :)
     
    Misterix and Travellingalf like this.
  12. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for det! Litt meir fjas er i vente :)
     
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Tog og språk
    Den første timen har all annonsering på dette toget frå Lausanne til Zürich skjedd på fransk. No, ved Grenchen Süd var det brått slutt med det, her var det tysk som fekk alle rettar. Dette seier jo litt om kor fleirspråklege folk her er når slike språkskifte skjer.

    Apropos fleirspråkleg: YLE Lappi (distriktssendinga til den finske statskringkastaren i det høge nord) har eit nyheitsmagasin på ettermiddagane. Programleiaren snakkar finsk, men innslaga kjem på norsk, samisk, finsk og svensk -- heilt utan omsetjing. Det er med andre ord forventa at lyttarane forstår fire språk! Ein kan bli imponert av mindre...
     
    Avixlo, Earl, Upsaker and 3 others like this.
  14. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Blokkert midtsete hos SBB?
    Heilt sidan Lausanne kl. 0815 i dag tidleg har eg hatt ei gruppe med fire sete heilt for meg sjølv. Anten har eg sterk kroppsodør, elles har eg fordelar hos SBB som eg berre kan drøyme om hos SAS... No er toget på Zürich hauptbahhof, Zürich flughafen er neste stopp.
     
    Avixlo, Earl, Upsaker and 2 others like this.
  15. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Meir om tog og språk
    På eit tidspunkt gjekk grammafonplata med stasjonsannonsering til helvete. Dermed har sjåføren eller konduktøren sjølv gitt informasjon.

    Her ved Zürich hauptbahnhof kom det først info på tysk med opplysningar om korresponderande tog og info om dei neste haldeplassane. Deretter info på fransk som berre opplyste om at vi no var i Zürich. Til slutt på engelsk om at toget no stoppa i Zürich og at det går vidare til flyplassen.

    Etter avgang frå Zürich hauptbahnhof fekk SBB tydelegvis sveiva i gang grammofonen. Igjen tysk først, deretter fransk. Begge med info om komande haldeplassar. Til slutt engelsk med info om at toget går til flyplassen.

    Så her bør ein faktisk følgje med på alle språka for å ikkje gå glipp av informasjon...

    EDIT
    Ved ankomst ZHR annonserte grammofonplatedama først på tysk, så på engelsk og til slutt på fransk. Eg blir forvirra av standardane her!!!
     
    Last edited: 25. juni 2019
    Avixlo, Earl, ordnetseg and 6 others like this.
  16. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Swiss senator lounge ZRH
    Her er det smekkfullt, men dei har sjokolademousse!!! Og dei har iskrem!!! Reisebrevet leggjast daudt (eller på is) ei stund framover:
    20190625_120059.jpg
     
    Last edited: 25. juni 2019
    Avixlo, Sekon, Earl and 8 others like this.
  17. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    SAS melder om 20 minutts forseinking... Nei og nei! Må eg vere her på ZRH lengre? Og så får eg attpåtil mindre tid på OSL? Dette er ikkje til å halde ut... Kanskje eg må ta ein is til? Og litt boblevatn (nei, ikkje taffelvatn!)...
     
    Avixlo, Sekon, Earl and 3 others like this.
  18. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,185
    Likes mottatt:
    869,724
    Bonuspoeng:
    293
    Det varte i 28 min
     
    Blaa, Kristian and SAJblue like this.
  19. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Beklager på det sterkeste! Lover bot og bedring!
     
  20. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    SK842: ZRH--OSL (B737-800)
    Tidenes merkelegaste ombordstigningsprosess her på ZRH i dag. Sjølv møljeboarding på Gardermoen framstår som ryddig i samanlikning.

    Første del av ombordstigninga kom eg veeeeldig dårleg ut av: Då var det berre rom for personar som hadde med seg kosedyr og personar med grått hår. Neste gong blir min pingvin Olav med for det kan tydelegvis sikre meg mindre tid blant bermen!

    Neste del av ombordstigninga var for dei med boardingsone A og B. La meg her få opplyse om at det ikkje står boardingsone ein einaste stad på mine ombordstigningskort. Forvirrande!

    Vel, eg tok sjansen på å gå om bord og gjorde rett. No ramlar det på med berm her. Brrrr....
     
    Avixlo, Earl, anders82 and 2 others like this.

Del denne siden