Innsjekk osv. (fly vs. tog)
Som vi alle veit er det mange små etappar på ei flyreise, der nesten alle inneber køproblematikk (til ein viss grad).
Først skal ein snuska til seg eit transportmiddel, gjerne med bytte, mellom husdøra og flyplassen. Deretter skal ein levera bagasje og få ombordstigningskort. Vidare er det tryggleikskontrollen. Så sit ein tett i tett i loungen. Deretter står ein ved ombordstigninga og blomstrar. Vidare får ein skubba seg veg forbi bermen inn på flyet. Til slutt, etter å ha sige ned i flysetet, må ein venta på at plebeiarane og sjåføren er ferdige med sitt. For ikkje å snakka om når ein skal av!
Då eg kom til togstasjonen no så var det roleg og køfritt. Eg kunne gå om bord i framste vogn heilt åleine. Det skal seiast at det var eit elendig loungetilbod der på spor 15 i tigerstaden, men det gjekk greitt. Ei heller var det nokon som tafsa på meg under påskot av å stoppa terrorisme.
For å ta eit sidespor: eg hadde ikkje vorte lei meg om ein kjekkas, etter å ha utveksla samtykke begge vegar, hadde tafsa litt, men det er som sagt eit sidespor og her er det best å sporveksla seg sjølv tilbake i trygge (jarn)vägar...
Så når ein har dumpa ned i togsetet sitt, så kan ein laga seg eit bol og bli der i mange timar. Det er jo litt fint, eigentleg. Samstundes, har ein dårleg tid, altså 'bråttom', så er tog i overkant langtekkeleg, men relativt stressfritt her i 'premium pluss'....
View attachment 111733
Vetlehamar i det fjerne Vis alt...