Reisebrev til Mombasa

Tråd i 'Reisebrev' startet av Sunnfjordingen, 29. april 2025.

1. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Då er madammen og ungane i seng, bilen er lada opp, bookingar er gjort og kursen er sett mot BGO. I skrivande stund kryssar eg Sognefjorden i MF Ampere og skal etter planen komme til Clarion BGO litt før 2 i natt.

Der blir det ein dusj og litt førefallande arbeid. Det vil seie utskrift av ymse dokument for reisa, samt å levere sjølvmeldinga, før eg vandrar til terminalen, sjekkar inn med KLM og flyr til AMS klokka 0600 før same flyselskap tek meg til NBO ved lunchtider. Alle flightar i business.

Torsdag morgon flyr eg vidare til MBA og blir der i fire dagar før kursen vert sett mot bestlandet igjen.

Stuttfeiten, sheim, kjeeli and 23 others like this.
  2. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Då var skattemeldinga sendt, og det blir nok eit lite bidrag til reisekassen frå likningssjefen i år. Det er jammen ikkje verst å få oppgradert til suite som gullmedlem. Litt synd at eg berre skal vere her i to og ein halv time frå innsjekk til utsjekk.

Elles ser eg i Strawberry-appen at unge Stordalen nok bør sendast på kurs i rekning. Eg skal visst ha vore gull eller platinummedlem i 10 år. og kvalifiserer dermed til livstidsgull (kravet er 8 år). Det stemmer ikkje, men vi takkar og bukkar for det vi får, gjer vi ikkje?

3. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Då er eg på plass i Bergen Lounge for dagens (nattas?) andre frukost. Opphaldet på hotellet gjekk som planlagt, og no går snart turen vidare til AMS.

IMG_4528.jpeg

Bjørgvin Edruskapsnemnd driv framleis å tullar med oss bonusnissar.
    IMG_4527.jpeg

4. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,405
    Bonuspoeng:
    163
    God tur!

5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    God tur :)

6. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,258
    Bonuspoeng:
    183
    God tur, har du vært der før?

7. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, aldri inn i Kenya. Eg var innom NBO seks gangar i Q4 i fjor, so det er på tide no.

EndreD liker dette
  8. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Flighten ned til AMS var ikkje særleg spennande. Eg prøvde å sove litt, men det var fånyttes. Eg smakte lutt på frukostboksen. Absolutt godkjent.

IMG_4540.jpeg

Etter landing bar det rett til «Lounge 52» (som skilta kallar den». Det er KLM sin lounge på Non Schengen. Der fekk eg meg eit soverom for 50EUR for 3 timar.

IMG_4541.jpeg

Der inne var det ikkje plass til å gjere mykje anna enn å sove, men det var jo sove eg skulle. No er eg på plass ved gate og klar for å drikke inn igjen euroane mine!

IMG_4542.jpeg

9. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,512
    Bonuspoeng:
    93
    God tur!

Sunnfjordingen liker dette
  10. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Då er omsider WiFien på plass. Snart mat, og deretter blir det nok nokre timar i horisontalen. No går det i champagne, cola og Family Guy.

IMG_4556.jpeg

Litt blanda fyrsteinntrykk av KLM C so langt. Crew er kjekke, serveringa god, men hardproduktet er bra slitt.

11. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Då var matserveringa over. Heilt grei mat, men ikkje noko meir enn det.

IMG_4565.jpeg
    IMG_4561.jpeg
    IMG_4562.jpeg
    IMG_4563.jpeg

12. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Vel framme på hotellet ved flyplassen. I morgon blir det tog vidare til Mombasa.

Etter maten vart det omlag 4,5 time med soving før eg vakna for ein matbit før landing.

IMG_4601.jpeg

Elles gjekk immigration veldig greit. SkyTeam Elite har eigen kø, men det vart uansett ikkje sjekka noko status. Ikkje det at eg er statuslaus.

IMG_4602.jpeg

Etter ei toalettvitjing bar det til bagasjebandet og hente kofferten. I Kenya står visst alle HEILT inn til bagasjebandet. Leggane skal helst berøre bandet. Eg fekk kofferten til slutt og valsa ut der hotellet si skyssteneste venta på meg. No skal det sovast!

Last edited: 01. mai 2025
    sheim, McBuljo, Spielhaug and 29 others like this.
  13. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Då er vi godt ut på føremiddagen i Nairobi. Eg har fått meg frukost og kome meg vidare til jernbanestasjonen. Her skal det togast «First Class» til Mombasa i dag.

Fyrsteinntrykket av Kenya er bra. Det er utruleg reint og fint her, men det er og ein del korrupsjon. Det er visst ikkje lov å ha kjøpebrennevin med i bagasjen, men skysskaren frå hotellet forhandla hardt og 2000 kenya shillings (knappe 200 kroner) seinare fekk kjøpebrennevinet vere med vidare.

No sit eg med ei øl i «loungen» og ventar. Framleis er det over to timar att til avgang

IMG_4611.jpeg

14. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Då er eg framme på resorten på Diani Beach. Kom fram lenge etter at det var mørkt, so eg har ikkje fått sett all verden. Dei hadde i alle fall god mat. No skal det sovast.

15. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen bilder fra toget???

16. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Jaudå. Dei er dessverre tekne frå midtgangssete. «First class» var heilt full.

IMG_4630.jpeg IMG_4628.jpeg

Stuttfeiten, kjeeli, NKA_Pls and 16 others like this.
  17. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Togturen var for so vidt fin. Mykje ødemark, og lite dyreliv å sjå utover kyr.

Dagen i dag har stort sett blitt brukt i poolbaren. Bartendaren (bartenderinna) minnar om min gamle heimkunnskaplærar. Ei streng dame, men som heilt sikkert kan sine saker. Det vart med to drinkar og to øl. No har eg fått meg lunch og kvilar litt i hotellsenga etter ein dusj. Blir nok ein tur ut att litt seinare.

18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,004
    Bonuspoeng:
    293
    Du trenger ikke reise Afrika for å se kyr, det har de helt sikkert i Naustdal …hvis du leter godt

Stuttfeiten, sheim, McBuljo and 3 others like this.
  19. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    First class uten vindusplass??? Tsk, tsk…

Sunnfjordingen liker dette
  20. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det har vi rikelig av. I nabolaget har vi til og med skotsk høylandsfe! No høyrer det med til historia at eg sikkert hadde sett meir med vindusplass.

Ja, namnet burde vore endra. Dei hadde tre klassar på toget; economy, first og premium. Premium hadde 1-1 config med lie flat seter ala business class på fly. I first var det 2-2 med litt betre beinplass enn i øko. Ikkje veldig behaglige seter.

Stuttfeiten, sheim, AirMags and 5 others like this.

Del denne siden