Reisebrev til Mombasa

Tråd i 'Reisebrev' startet av Sunnfjordingen, 29. april 2025.

1. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    856
    Bonuspoeng:
    113
    Funderer på samme reisemål selv, og blir litt nysgjerrig på hva som foranlediger togtur fremfor å fly det siste lille stykket mellom Nairobi og Mombasa(?)

2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    27,971
    Bonuspoeng:
    293
    Eg var berre nyskjerrig, og sidan eg hadde booka NBO - MBA som separat billett lot det seg gjere. Det var berre ledig i øko i flyet då eg ville reise, og våre engelsktalende vennar var ikkje særleg hjelpsame med å legge den til.

Om du går for tog vil eg anbefale «Premium Class», som har noko som liknar veldig på business class seter i fly. Eg fekk siste setet i «First» og det var midtgang med dårlig utsikt i 2-2 config. Premium har 1-1 (trur eg), men kosta omlag 20k lokale. Det vil seie omlag 1800 NOK. Kurrant for ein 5,5 timars tur om servicenivået er bra. Eg anar ikkje kva dei hadde å by på, då det ikkje var ledig sete då eg tinga. Men eigen lounge i Nairobi hadde dei i alle fall.

funkenstein, AirMags, Liza and 7 others like this.
  3. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    27,971
    Bonuspoeng:
    293
    Då nærmar det seg middagstid. Dagen har vore litt opp og ned. Natta og morgonen vart stort sett brukt på dass, men eg kom meg ut og fekk sol på kroppen og cola i kroppen, so formen er no stigande.

Etter ein runde i bassenget vart det ein dusj og ein tur i spaavdelinga for litt massasje. Det var tortur medan det pågjekk, men kjennest jammen godt ut no. No skal eg slappe av nokre timar før det er middagstid.

I morgon er siste heile dagen, og det blir fly heile vegen attende til BGO.

4. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    6,858
    Bonuspoeng:
    183
    Du burde prøve premiumklassen (som ulogisk nok er over first). Her har de installert flyseter.

upload_2025-5-3_15-40-52.jpeg

AirMags, Liza, Flymunda and 5 others like this.
  5. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    27,971
    Bonuspoeng:
    293
    Absolutt! Dessverre var det heilt fullt, som nemnt over. Eg fekk siste «First» setet. Elles var det berre øko igjen. Kosta vel 4500 lokale for «F». Dvs rundt 400 kroner. Kan tenke meg Premium er veldig bra.

AirMags, Eddie47 and Rapolo like this.
  6. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    6,858
    Bonuspoeng:
    183
    Prisen på toget gir egentlig ikke mening. Det koster ikke mange hundrelappene å fly samme strekning, og når det i tillegg ikke går spesielt fort med tog er det vanskelig å forstå hvordan de tenker. Men man får gjerne sett en giraff og to fra toget.

7. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    27,971
    Bonuspoeng:
    293
    Ei lita oppdatering. Kvelden etter ankomst fekk eg i meg eit kvart som har sett magen i ulage, og som dessverre ikkje har latt seg kurrere med verken kjøpebrennevin, GasX eller Paracet. Eg har ei korg med tre pakkar Imodium i nattbordet heime, og hadde forbant meg på at DENNE gongen skulle eg ikkje surre det til, men det klarte eg sjølvsagt å gjere.

Formen er heldgvis stigande, og i morgon begynner turen heimover med MBA-NBO kl1445 og NBO-CDG kl 2350, før tysdagen går med til flyplasskontor på CDG og CPH før det blir ein kveldstur gjennom fjordstroka på vestlandet heim til Sunnfjord.

Dessverre har eg ikkje fått sett rare greiene her, men resorten er i alle fall kjempefin med veldig trivelig betjening. Til og med den strenge heimkunnskapslæraren i poolbaren var grei å ha med å gjere. I dag var ho erstatta av Gilbert som var veldig på tilbodssida med ymse drammar («shots» som ungdommen seier)

Wiolenze, Spielhaug, kjeeli and 18 others like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    880,789
    Bonuspoeng:
    293
    Min erfaring om «afrikamage» er at lokale apoteker har noe dundermedisiner som kurerer dette betydelig bedre enn Imodium.
    Jeg tok med en slik pakke hjem og spurte doktoren om han kunne skaffe en slik til neste gang. Den var dessverre ikke godkjent i Norge, men kom fra et internasjonalt kjent varemerke.

Kristian and Sunnfjordingen like this.
  9. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    27,971
    Bonuspoeng:
    293
    Då er heimturen starta, og no sit eg i Safari Lounge på MBA. I motsetning til i avgangshallen har dei AC, men ellers er det ikkje rare greiene. Litt mineralvatn og nokre sandwichar i eit kjøleskap er det dei har å by på.

Wiolenze, Ololsen, Kristian and 6 others like this.
  10. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    15,608
    Bonuspoeng:
    183
    God tur hjemover.

Tar gjerne noen bilder og tips og triks fra NBO når du kommer dit :D

Sunnfjordingen liker dette
  11. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    27,971
    Bonuspoeng:
    293
    Ei lita oppdatering om loungen på MBA: dei sette fram varm mat. Høgst avgrensa utval og alkohol var berre for sal.

IMG_4674.jpeg

No har eg forflytta meg til innanlandsdelen av flyplassen. Her er det like mange gatar som på innanlandsdelen på FRO og FDE.

Last edited: 05. mai 2025
    sheim, Wiolenze, Ololsen and 11 others like this.
  12. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    27,971
    Bonuspoeng:
    293
    Det blir min sjuande transit der sidan overgangen til SkyTeam, so eg har rimelig god kontroll. Heilt kurrant flyplass å fly gjennom. Sikkerheitskontrollen brukar å gå bra, og går du til rett lounge får du ein fin loungevisit. Eg gledar meg til å komme fram og dusje. Absolutt ingen AC i avgangshallen på MBA.

13. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    27,971
    Bonuspoeng:
    293
    Etter ankomst NBO bar det ut i frisk luft og grøne omgjevnader før eg svinsa inn i rett terminal og fann vegen til Pride Lounge.

IMG_4705.jpeg
    IMG_4706.jpeg

Der kjende Shawarma-kokken Amos meg igjen, og han vart so glad for å sjå meg at han kom med to kjempegode shawarma og tre boksar med øl. Eg drakk ikkje meir etter det. Eg er jo trass alt av gammal losjeslekt.

Prideloungen er ein fin lounge, med mykje god mat, drikke og TV-skjermar med Premier League fotball på repeat, so eg fekk stadig opp påminningar om United sitt surreri i helga.

Stuttfeiten, sheim, Wiolenze and 17 others like this.
  14. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    27,971
    Bonuspoeng:
    293
    Når klokka vart 23 nærma det seg boarding, og eg tok heisen ned og svinsa meg til gaten. Etter litt om og men fann slapp vi inn i flyet, og vi kom oss av gårde noko etter oppsett rutetid. Det er ikkje noko Fjord1-ferje dette her.

IMG_4707.jpeg

Det vart sjølvsagt champagne som velkomstdrink.
    IMG_4708.jpeg

Menyen skulle vi visst få ved å scanna ein QR-kode, men eg hadde ikkje meir EDB igjen, so eg måtte spørje om fysisk meny, og då fekk eg denne:

IMG_4709.jpeg

Eg gjekk for lammekofta, og er godt nøgd. Eg la meg til å sove rett etterpå. Og nokre turar på dass.

IMG_4710.jpeg

IMG_4711.jpeg

KQ køyrer 2-2-2 i alle 787-8 flya sine, men eg har aldri havna ved sidan av nokon. Dette var min tredje flight med dei på long haul, alle nattflights.

Stuttfeiten, sheim, Wiolenze and 19 others like this.
  15. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    27,971
    Bonuspoeng:
    293
    Kort oppsummert synst eg KQ er eit heilt kurrant flyselskap å fly med. Eg har berre flydd langt med dei om natta, og får alltid god servering og søv greit. Denne gongen var det eitkvart som ikkje var heilt bra i overgangen mellom ryggen og resten av setet som ikkje var so godt då setet var lagt ned, men eg fekk framleis sove godt.

Earl, mathiasfe, Sonictravel and 9 others like this.
  16. Sunnfjordingen

Likes mottatt:
    27,971
    Bonuspoeng:
    293
    Framme på CDG var det berre å hive seg rundt og komme seg vidare. Etter to bussturar og mykje trakking kom eg etter 1,5 time fram til området der SAS sin gate var (Terminal 2D).

Etter å ha forhøyrt meg i gaten fekk eg beskjed om at eg kunne vente i Extime Lounge som ligg i taxfreeområdet på 2D. Heilt kurrant frukostservering.

Deretter bar det vidare til flyet mot CPH. Her havna eg ved sidan av ein kar som driv og kommenterar sport i fjernsynet. Han var imponert over all Afrikareisinga mi.

Framme på CPH vart det litt jobbing i gulloungen før ferda bar vidare til BGO.

Etter å ha lada opp bilen sette eg kursen heimover. Der var det både stengt E39 og stengt omkøyringsveg mellom Dale og Dalsfjordbrua. Eg kom meg til slutt heim, men 6,5t mellom BGO og residensen er dobelt so lenge som det gjer utan vegarbeid. Dagen etter vart noko amputert, men no er eg i alle fall tilbake i strok.

Tusen takk for følge på tur!

Stuttfeiten, Earl, sheim and 18 others like this.
  17. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,735
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for turen :)

18. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    15,608
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for turen :)

19. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    880,789
    Bonuspoeng:
    293
    Er Mombasa et sted for egotripp?

- spør for en venn som synes det er for lenge til neste flytur..

20. Flighter

Flighter World Traveler

Likes mottatt:
    151
    Bonuspoeng:
    43
    Et lite tips for reise til Kenya. Hold deg langt unna Mombasa. Mombasa er med unntak av en del ganske bra resort hoteller ganske lugubert. Fly heller ned til den lille byen/øya Lamu, helt Nord Øst i Kenya. Bo på hotellet Peponi. Drevet av den Danske Korschen familien siden 1967. Helt magisk. Kombiner det med noen dager safari I Masai Mara og du har garantert en opplevelse for livet! https://no.tripadvisor.com/Hotel_Re...Hotel-Lamu_Island_Coast_Province.html?m=19905

Last edited: 10. mai 2025
    haifinn liker dette

Del denne siden