Reisebrev til Mombasa

Tråd i 'Reisebrev' startet av Sunnfjordingen, 29. april 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,004
    Bonuspoeng:
    293
    Spennende tanke å reise til Lamu, det jeg har behov for er late dager. Slaraffenliv med strand/basseng og god mat.

Safari i øst-Afrika har jeg vært på noen ganger, første gang i 1985 og sett utviklingen fra enkle turer til dagens profesjonaliserte turistindustri.

2. Flighter

Flighter World Traveler

Likes mottatt:
    159
    Bonuspoeng:
    43
    Da tenker jeg Lamu vil være fantastisk. Er jo relativt god tilgjengelighet med KQ til Nairobi.

3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det synst eg. Enkelte vil kanskje hevde det er for lang flytur, men dei om det. Eg kan anbefale å halde magen i nokelunde orden. Sjølv hadde eg planlagt både omvisning i Mombasa by og kamelriding på stranda (eller var det dromedar?), men begge gjekk fløyten. Resorten var i alle fall fin.

Lamu ser fint ut, men eg valgte å halde meg unda områda UD frårår å reise til. Lamu ligg sopass nært opp til grensa til Somalia at det er frårådd å reise dit. Det kan jo hende dei ser behovet for å kidnappe ein kar som jobbar i verdas fremste ferjerederi.

Eddie47 and WannaBeFrequentFlyer like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,004
    Bonuspoeng:
    293
    Har de midler til å kjøpe fri en sidemålsmann fra Sønnfjord?

5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Det skal du ikkje sjå vekk ifrå. Det ryktast at nynorskkunnskapen langs Somalias kyst er heller dårlig, so betalingsviljen reknar eg med er til stades.

Kristian and Eddie47 like this.

Del denne siden