God morgen fra MBT, herlig å våkne til -15 ute! Vært hjemme helt siden hjemkomst fra Kigali på onsdag så nå er det påtide med litt farting igjen. Relativt enkelt(håper jeg) i dag, LX via ZRH til DUB. Utfordringen ligger i 50 min forbindelse i ZRH, rett fram uten forsinkelse men blir fort småtravelt om vi kommer oss seint ut fra OSL. Blir å møte en kollega i ZRH så ikke noen mulighet for å gjeste inn på F lounge denne gangen. Håper alle får en bra uke!
Reisedag på sydhavsøyen også .. dvs vi skal forflytte oss fra badehotellet til byhotellet i storbyen Saint-Denise ., en knapp times kjøring Ha en god dag i snøen og kulden
God kald-guffen mandag! Måleren viser -17 og en skikkelig blåmandag her utafor trønderstaden. Godt SAS appen viser T-20 til SIN Ha en fin en!
God morgen fra Sølvbyen. Minus13. Isfritt i det kommunale badekaret, og nesten fritt for folk også. Resultatet ble svak tid. Det går mao fortere når "haiene" kommer etter deg. T-5 til varmere strøk. Ha en fin mandag!
Hei fra Bangkok. Ble en reisedag her også, med både overgrunns- og undergrunnstog. I tillegg har apostlenes hester gjort en fremragende innsats. Syntes det ville være for råflott med en båtreise i tillegg, så dette ble det nærmeste man kom Wat Arun. Funker på avstand også. God mandag!
God formiddag fra hjemmekontoret. Mandag er en fin dag å ha hjemmekontor, for da er det ofte mye trafikk på veien. (Også er det digg å ikke måtte ut i kulda) Vietnam Airlines har allerede kommet med schedule change på en reise i mai. Venter i spenning på om "noen" fikser billettene så det er mulig å gjennomføre reisen. (Har minus 30 minutter på CPH..) Ha en fin en!
God formiddag fra kontoret i nordvest i -5 kalde. I løpet av helgen har de manglende poengene fra både AMEX og reise forrige helg begynt å komme inn. Etter det jeg kan se er det kun doble poeng på hjemreisen som mangler. Før helgen fikk jeg vite om en jobbtur langt opp og frem i november til LHR og bestemte meg for å prøve noe nytt og booket British Airways hjem igjen som jeg aldri har flydd før. Satser på diamanten allerede er sikret til da. 159 £ i C en vei må være innenfor så satser på en liten loungesafari i(for meg) nye lounger på terminal 3. Strålende mandag
Og kyllingragu; Og ikke minst Starlink. Jeg har Solsidan på direktesendt og laster ned ca 20gb film på samme tid. Null forsinkelse
Gudday fra Porsgrunn Fri i dag og i morgen etter å ha jobbet i helga. Endelig fått kontakt med en voksenperson i SAS. Har fått ordnet opp i en bonustur til SEZ, hvor KQ kansellerte og SAS og KQ pekte på hverandre for å få den andre til å ombooke. Nu er alt vakkert, fikk det akkurat som jeg ville-tusen takk for det Og i tillegg er det kun 6 dager til Biz bonustur til MIA med bolaget. Tror brenne meg jeg skal ta meg noen pils i kveld Ha en smooth day
Ble litt engstelig når jeg leste dette og deretter fikk epost om schedule change på en reise hvor jeg og skal fly VN i mars. Viste seg heldigvis bare å være AF som vil bruke 20min lengre på utreise (muligens lengre omvei rundt Iran?). Har da "dessverre" enda 5:55 på CPH på hjemreise, og må satse på diamantfordel for å korte det ned.
God mandag, Sitter på returflyet fra livets første mileagerun. Har overraskende ok wifi, så får jobbet fra luften i dag. Jeg tenkte å bruke tiden til å finne et ST-alternativ til en forestående US-tur (som ikke er så fristende lenger). Etter daglige søk siste ukene dukket det endelig opp noe nå når jeg er i luften, men det hjalp fint lite når SAS kun sender bekreftelseskode på sms. Håper ikke setene er forsvunnet før jeg lander
God langt ut på dagen fra Oslo Her er man nærmere å dra hjem fra jobb, enn å dra til.. Og godt er det, da mandag er en fæl dag å jobbe på.. For vel svinge innom Spar i løpet av dagen også, da er 25% trumfbonus på neste handel om en samtykket til tilbud på SMS/Email ifølge en SMS som kom tidligere i dag..Varte vel tid 8 februar det tilbudet, men greit å få gjort unna. Heldigvis kan man slå det av etterpå igjen. Ha en våken mandag !