Reiseonsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 10. sept 2025.

1. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen der hjemme, fortsatt tirsdag kveld her men det blir neste torsdag før jeg er hjemme.

Reisen går igjen med LX, fra LAX til ZRH og altfor lang ventetid før siste flight til OSL.

Vel ombord, booket F for å slippe «stresset» med å håpe på oppgradering:

IMG_5896.jpeg

Berlioz, Calling, runguru and 23 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, her er det faktisk onsdag. ;)
    Tidlig i gang på hjemmekontoret, for i dag skal det ene og det andre presenteres og diskuteres, og det skal være Teams-møter om det tredje og det fjerde. Full dag med andre ord. (Og jeg er ikke helt ferdig med presentasjonen ennå, så den må ferdigstilles først.. :rolleyes:)

Nevnte for kona at jeg hadde booket en tur til Alaska, og responsen var "Så gøy, du får vinke når du flyr forbi!". :D
    Hun er på jobbreise i USA på samme tid, så det passer bra med en liten egotrip. (Som det alltid gjør?)

Ha en fin en!

Berlioz, Calling, Wiolenze and 15 others like this.
  3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen! Sen 14 timers lang jobb i går, og planen var å sove litt i dag.

Hva skjer? Jo, pling våken kl 06. Skal ikke en gang fly noe sted før i morgen :p

What the f? Spurte Google Gemini AI, og fikk denne i retur. Well, well...

1757481126713.png

God høstdag til alle!

Berlioz, Calling, Wiolenze and 9 others like this.
  4. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,599
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL. Skal etterhvert krysse dammen i andre retning enn første morgen(kvelds)rapportør. Skal etter hvert til et annet hjørne av USA enn andre morgenrapportør sin booking. Av litt ymse årsaker så endte jeg med å gå inn i SAS loungen mer en tre timer før avgang. Porten slapp meg inn på vanlig måte.
    IMG_5578.jpeg

Spielhaug, Berlioz, NoLimit and 17 others like this.
  5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,522
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslokontoret, hvor solen titter inn.
    Lillelørdagens påskjønnelse kom tidlig i dag, så kanelbolle og kjøpekaffe er allerede inntatt. Fordi jeg, muligens, fortjener det.

Snart helg, eller? Jeg vil ut og fly!
    Ha en flott onsdag!

Berlioz, Calling, Rscott and 11 others like this.
  6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,863
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo og en ekspressbuss til kontoret. Synd den skal videre til Fornebulandet, hadde sikkert vært mindre mennesker om den stoppet ved Lysaker.

Har løpt fort på tredemølle, nå jobb og tidlig hjem for håndverkerbefaring og styremøte. Etter det skal jeg forhåpentligvis klare å finne ut noen triks for å spise FiskeFritt på Færøyene (altså den kjedelige versjonen av FFF).

Ha en solid en!

Spielhaug, Berlioz, Calling and 11 others like this.
  7. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,281
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Al Khobar.

Straks på vei inn i turens siste møte. Hjemreise i kveld med Flydubai fra DMM til DXB og så videre til OSL kl 07.30 i morgen med Emirates. Blir sikkert greit nok det.

Ha en finfin dag!

Spielhaug, Calling, Wiolenze and 10 others like this.
  8. livinspeed

livinspeed Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,338
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra sørlandet. Røyk på å kjøpe leilighet i går, så da blir man etter alle solemerker Askerbøring igjen for første gang siden 2010 på tampen av året. Måtte beklage meg fælt og pause presentasjonen min opptil flere ganger for å legge inn bud i går, regner med ting går litt smoothere i dag:p

Calling, Wiolenze, Rscott and 10 others like this.
  9. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra 1A på SK1315 litt mindre elevert enn trådstarter. Og det var så vidt det var. Grunnet trafikkuhell ble veien stengt og jeg måtte til med en stor omkjøring. Kom meg akkurat til gate når siste boardinggruppe hadde startet.
    IMG_4896.jpeg

Spielhaug, Berlioz, Calling and 12 others like this.
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Litt kjølig på solkysten, den andre solkysten!
    Dagen starter med 20 grader, men godt vær ..
    Ingen planer for dagen, men det blir vel litt vin og greier?
    Og litt soling?
    Godt det er helg
    T-2 til OSL 1EA887B2-05AC-4621-B873-D6090FAA69E3.jpeg

Last edited: 10. sept 2025
    Berlioz, Calling, Wiolenze and 10 others like this.
  11. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Finfin dag for plenklipp og hårklipp.

Satser på det blir siste gang i hagen i år, skalpen får stuss hver 5 uke:D

Ellers er det T-21 til avreise Zanzibar. Siste frist for å avbestille hotell gebyrfritt er i dag.

Kenya air har fremdeles våre flygninger som "scheduled", så da får hotellbestillingen stå.

Ha en striglet dag

Berlioz, Wiolenze, Rscott and 10 others like this.
  12. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,475
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Bangkok hvor en ankom på eftan. Heftige veier inn hit fra nord men fin flyt og fin kjøring på folk. Leiebil er levert hos Sixt, uten skader og en har fått pakket ut.
    Ha en flott onsdag :cool:

IMG_5969.jpeg IMG_5967.jpeg IMG_5971.jpeg IMG_5973.jpeg

Spielhaug, haifinn, Berlioz and 11 others like this.
  13. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra LX sin F lounge på E, litt snadder før det blir soverom noen timer. 6 timers forbindelse siden vi landet tidlig.

OK tur hit, sov vel bortimot 8 timer. Fikk meg litt mat også, inkludert en hamburger som ikke stod på menyen(burde ikke heller, ikke verdt bilde engang).

IMG_5899.jpeg IMG_5898.jpeg

Spielhaug, haifinn, Rscott and 12 others like this.
  14. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    Etter møte og en kort tur innom Køben må jeg si det føles rart å sitte i gullstua CPH med rødnese billett. En luring valgte å booke rødnesene tilbake til Oslo så da er det fint å bruke boardingkortet ned hit for å slippe inn. Kan melde om Panang gryte her i Danmark.

I gullstua OSL var veggen nå fysisk åpen mellom business delen og Gold. Var kun atskilt med gardin, men en kunne enkelt spasere imellom. Snart historie!
    IMG_4899.jpeg

Spielhaug, haifinn, Rscott and 7 others like this.
  15. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,239
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra Bastø Fosen. På vei til TRF for å hente farsan og morsan. Jeg og fruen skal på en 3 netters tur til Côte d Azur helt alene (første alenetur på 5-6 år) og da er det veldig greit med besteforeldre som stiller opp.

Ellers har jeg funnet en veldig spennende tur til Madagaskar, men er ikke helt sikker på at det er en bra destinasjon for småbarn (5-8-10 år). Noen som har vært der med småbarn og har lyst til å si noen ord. Fant noen spennende reisebrev fra et par år siden fra medlemmer her. Frister litt, men kanskje for tidlig for familietur...?

Vil ikke booke den turen enda, men frykter det ikke kommer så mange andre muligheter egentlig.

Etter å ha lest mange reisebrev siste ukene er jeg fristet til å skrive et fra turen til Cannes nå i helgen, men Cannes er kanskje ikke den mest spennende destinasjonen da mange har vært der.

Ha en fin onsdag videre folkens! :)

Berlioz, holmen, Rscott and 6 others like this.
  16. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke vært der selv, men en av mine nieser var der for et par år siden og har følgende å si:

Jeg vil si det kommer an på hva slags tur de har tenkt seg på. Hvis de stort sett har tenkt å være på et sted/et mindre område ville jeg tenkt det er helt fint å reise med barn. Vi dro imidlertid rundt til mange ulike deler av øya, og da er det viktig å være obs på at det blir en del lange transportetapper. Selv avstander som i utgangspunktet ikke er avskrekkende lange i distanse, blir fort lange i tid, fordi veistandarden er så dårlig. Og barn jeg kjenner blir iallfall fort utålmodige i bil.

Men det er et veldig kult reisemål! Vi hadde en fantastisk reise med masse gode opplevelser!

Sonictravel, holmen, Rscott and 3 others like this.
  17. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    Begynner å bli lei nå altså, glad det ikke er noe mer reise denne uka. Men trykker ned litt mat på FCL A hos LX;

IMG_5903.jpeg IMG_5904.jpeg

18. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,239
    Bonuspoeng:
    93
    Tusen takk for et flott svar!

Vi har primært tenkt å være på et sted og bruke det som en sol og strand tur. Får kanskje være rask på avtrekkeren her.

RoadKing liker dette

Del denne siden