REV-Points

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Kaffen, 08. juli 2025.

1. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ser at Revolut har det en kaller for RevPoints og at en kan samle på dette, også ser jeg at det ikke er noen tråder angående dette temaet, så da starter jeg en tråd selv angående dette. Vi har flere forskjellige kort:

Standard Gratis : 1 RevPoint pr 100 kroner
    Plus 46 kroner mnd : 2 RevPoint pr 100 Kroner
    Premium 95 kr mnd : 3 RevPoints pr 100 kroner
    Metal 170 kr mnd : 5 Rev points pr 100 kroner
    Ultra 600 kr mnd : 10 Rev points pr 100 kroner

Det finnes shopping portaler og en kan tjene ekstra RevPoints der også har de beste kortene Metal og Ulta LoungeKey inkludert, det første med fire besøk, mens det neste gir ubegrenset. Det er også andre abonnent som er inkludert i kortet, så i lys av dette så er det masse muligheter med disse kortene, men først og fremst så tenker jeg at tråden skal fokusere på REVPoints og hva en kan tjene og bruke disse poengene på. Så med det er tråden RevPoints herved startet :)

eventyrer and kongenamundsen like this.
  2. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Meldte meg inn og skaffet metall-abbo et par uker siden, men alle de nyttige tjenestene jeg tenkte å tjene revpoints på var blokkert, så for mine hensikter (dvs betale Amex eller Barclaycard fakturaen) gikk det dessverre ikke.

Med Revolut kort er det null revpoints å hente med Billkill og Betalo. Heller ikke direkte kortbetaling til Amex UK las det tjenes poeng på. Så det ble en rask avbestilling igjen, synd, men de fleste slike smutthull er vel dekket.

3. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,241
    Bonuspoeng:
    183
    Har tjent mine første RevPoints nå i dag, så RevPoints fungerer hos meg, ser også at portalene funker som de skal, eller i det minste ser ut som at de skal fungere, så nå får vi se :)

Rev.jpg

Del denne siden