Fikk endelig smakt litt Ringi på Meet&Greet i går, bytter bok Cola-boksen på neste SAS flight med en Ringi. Så får vi se om det er håp i SAS Go.
Det var "Gravenstein" de hadde i går, mens de har "Aroma" på flyvningene i Europa. Begge er veldig gode! Har forøvrig fått Ringi på ca. 11-12 av 17 flights siden den kom. I hovedsak mellom OSL og CPH + noe innenriks.
3.juni (2C) 2.juni (3D) Bra fangst så langt. Aroma begge dagane. Naboen i dag spurde kva eg bestilte og ba også om Ringi, han vart skikkelig øsen når han smakte på sin og tok bilder og video av flaska. Har vi avdeling i Hong Kong? I tilfelle finn vi sikkert trip report der.
OSL-TRD på fredag. 2 Ringi lastet, det var spørsmål om 5 stk på rad 1, så kun 1A/C som fikk... Rettere sagt, jeg på 1C (et helt middelmådig sete @bor_i_en_koffert ) fikk ikke nyte denne juicen da de unge medbrakte gribber på 1B/F fint klarte å sluke i seg hele greia....
Havde de to største vandaler med på flyet til CPH. I mine våde drømme så jeg 3 flasker. Måtte dog nøjes med at vi fik 3 glas i stedet. Synes egentlig det er fair nok, når de kun kan klare at tage et par flasker med per afgang.
Dem pleier da vel og ha store mengder med diverse brus og hvis flertallet nå velger Ringi framfor brus burde det ikke være noe problem å bytte rundt på dette!
Fikk testet Ringi på 11A på SK225 i dag.. Vanskelig å se hvor mange andre som ba om det lenger fremme, men rart om de bare hadde 2 stk med.