(Det var nok forresten ikke Ringi som var i tappekranene på Kastrup. Hadde med meg Ms. kresen, og hun mente bestemt at det ikke var Ringi.)
Fikk Ringi på 2F og 3F t/r LHR I helgen. Ingen andre enn oss som drakk Ringi, så jeg tror ikke folk hadde fått det med seg. Konfekten var veldig god! (den ene litt mindre god enn de andre, men absolutt bra)
Smakte veldig nøye på den i går, og er enig. Det er nok ikke Ringi. I hvert fall ikke Ringi Aroma. Men den er MYE bedre enn den forrige de hadde!
Ringi byttet ut med Årets Skörd Svensk Äppelmust Original på SK 499 fra ARN i går. God den også, men ikke like god som Ringi.
@stakar Nevnte jo lenger opp og bli tilbudt Årets Skörd Svensk Äppelmust Original ut fra ARN i går. Kan kanskje være at Ringi lageret er tomt for i år
Fikk Årets Skörd Svensk Äppelmust Original på OSL-PMO igår også. Spurte om det var slutt på Ringi, men de svarte bare at det ikke har blitt lastet opp i det siste.
Jeg spurte på flighten til MAN i går, men fikk beskjed om at de ikke hadde med. Ringi hadde visst problemer med å dekke etterspørselen, så i perioder fikk de ikke lastet opp noe i det hele tatt. Når det er sagt, så fant CC èn flaske i bakre galley som han kom frem med til meg, meget bra service!!!
Ringi sin litt syrlige smak var etter min mening bedre enn den svenske som jeg synes er litt i overkant søt Men begge er bedre en first price juice