På kvelden dro vi til Thomas Jefferson memorial. Spaserte videre til fiskemarkedet. Masse liv og god stemning på Wharf.
Vi rakk et besøk på historisk museum med litt opplæring før paraden. Med gamle tegneserier hvor Daffy Duck slår Hitler i hodet
Ny museumstur. National Museum of African American History and Culture. Et utrolig bra og sterkt Museum. De to nederste etasjene omhandler slaveriet. Anbefales sterkt til IF-ERE på tur.
DC har så mange bra museum, at her kan man bli lenge. I tillegg er de fleste gratis inngang I dag rundet vi American Indian, Postmuseumet og Air&Space. Bilder fra Post. American Indian.
Et utrolig bra museum for oss fly og romfart nerder. En egen avdeling om fart også, som var veldig interessant. De er to fantastiske fly og romfart museum i DC. Må si at det på flyplassen er hakket bedre. Allikevel, her kan man ikke gå feil. Anbefales på det sterkeste
Litt gate bilder DC Jeg liker Washington DC. En rolig,ren og fin by med masse historie.God mat og fin stemning med fantastiske museum
Fantastiske bilder, ser ut som en super tur. Enig i Washington. Ankom med tog fra new York, og det var vitterlig 2 forskjellige verdener. Cleant, høflige mennesker og generelt roligere atmosfære. Men generellt spm ang roadtrip; Er det heeelt håpløst med en ørliten cab tur? Ser det ikke er relevant for dere med litt mange i bilen samt bagasje. Blir muligens et par dager med brodern og lett bagasje.
Da var vi kommet oss til turens eneste bånnpunkt. Senator loungen på Dulles. T.o.m pretzelen er bløt og ikke god.Håper på bedre lounger på FRA og BRU. Jeg er den eneste her som holder med England her
Flyvningen gikk greit. Ikke all verden av søvn. Jeg er for bredskuldret for komforten i disse sengene/kistene Serveringen var grei og servicen bra. Kom igjen personlig hilsen som Senator, er ikke vant til slikt med Sas, så blir litt småflaut. Kun en til i biz kabinen damen gikk til.
Måtte ta strafferunden via Brussel. Ikke den verste strafferunden, når man har The Loft. Deilig å få seg en liten napp i et helt mørkt og stille rom. Gode massasje stoler i tillegg og bedre mat en på flyet.
Du verden! Vi har hatt fantastisk vær hele turen. Så er det dette man møter ved ankomst OSL 14 grader og regn.
Jeg kan ikke avslutte reisebrevet med det bildet av sommer Norge i juli Ikke rart vi bonusnisser reiser bort på sommeren Tusen takk til alle som har følgt vår vei. Håper vi kan bidra som inspirasjon til andre IF-ere Avslutter reisebrevet med et flott bilde fra 4.juli.