Rocketmiles - minst 1000 poeng/miles pr. hotellnatt

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av AndersB, 25. aug 2014.

1. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk dette på mail før i dag:

TILBUDET GJELDER TIL 31. DESEMBER
    Bestill hotell i verden med Rocketmiles og tjen 100 – 1.000 CashPoints per natt.

I tillegg får du 300 CashPoints ekstra når du gjør din første bestilling innen 31. desember 2016.

2. AndersB

AndersB Reisende

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Ursa liker dette
  3. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Løfter denne siden vi nå har et "spesialtilbud" her på IF.

Jeg har bråbooket en tur til Budapest om 2 uker, og tenkte at dette vel må være en god deal, men uansett hvilket hotell jeg søker på så er det såpass mye dyrere enn på Expedia at selv med god utbetaling av CP's så lønner det seg ikke, og ihvertfall ikke når man regner inn 8,5% Trumf.

Et av mine stamhoteller i Budapest er Queen's Court. 7-10 juni koster det 3.541 via Rocketmiles, og det gir meg da 687 CP's, altså en faktisk kostnad på 2.854 kroner.

Hos Expedia finner jeg det samme hotellet og samme rom til 2.835 kroner, og da får jeg altså 8,5% Trumf.

Når jeg ser på et av de andre jeg har brukt noen ganger, nemlig Corinthia så koster det 8.414 kroner for et Executive Room, da får jeg 887 CP's, mens det på Expedia koster 6.262 kroner for et samme rommet. Altså 1.265 kroner billigere på Expedia etter at CP'ene er trukket fra.

Så jeg velger å holde meg til Expedia, dette var ikke spesielt bra...

Shyneno, samirunway and veeegard like this.
  4. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,552
    Bonuspoeng:
    113
    Rocketmiles er 99% av gangene en ekstremt dårlig deal!

Del denne siden