God (alt for tidlig) morgen fra ARN. Har ruslet fra Radisson til F-gates, og noen var så ivrig på å komme seg gjennom passkontrollen, at vi misset loungen. Jaja. Jeg har likevel fått kaffe, så jeg er fornøyd. Men vi kunne ha sovet litt lenger.. I dag er det konsert i Edinburgh, og jeg har kledd meg for anledningen. Ha en fin en!
God morgen fra Plaza, Oslo. Frokost er inntatt og en kaffe nytes med utsikt mot sør-øst over byen. Møte starter ikke før 9, så her kan en blomstre litt. På eftan blir det bolaget tilbake til SVG. Ha en nydelig torsdag
God morgen fra hjemmekontoret. Her skal man ikke ut å Fly (on the wall), men forhåpentligvis føles det som jeg har vinger når ettermiddagens løpetur skal gjennomføres. Viktig å beholde håpet, selv om all erfaring/form/alder taler i mot. Nå er det på tide med kaffe nr. 2, før første teamsmøte om ett kvarters tid. Ha en flott dag!
God formiddag fra Grenland. Ut å fly i dag. Først Torp- Køben. Så videre til Washington i SAS biz med kompis. Har bestilt fredagsbilletter til Smitsonian Air&Space museum i sentrum og senere Military tattoo med Marine corps på kvelden. Lørdag har jeg bestilt billetter til Smitsonian utstilling av fly og romfarts"ting" ute ved flyplassen i en hangar. Ta en kikk før hjemreise. Vi får se hva vi rekker/gidder. Det blir 51 timer fra landing til hjemreise- Galskap sier noen- helt innafor sier vi. Ha en høytflyvende dag
God morgen fra hovedstaden. Dagens første TTT-handling er unnagjort. Mens alle dere andre er eller skal ut og fly, så driver jeg bare og kansellerer bookinger. Jaja, neste utenlandstur er om et par uker, så jeg overlever nok. God trippel, alle
Halloen fra akkurat innenfor ring 2. Litt kontorering og så litt booking og det er sånn dagene går. Standardhotellet i Milano har begynt å fortelle meg hvor mye gass jeg slipper ut under oppholdet mitt Men la gå, sesongkortet er på plass og en del kamper booket allerede. Så da kan verdens galneste liga Serie A bare begynne Synd Easyjet legger ned LIN-OSL, men med både Norwegian, Ryanair, SAS store deler av året og SAS via ARN fra LIN så er det fortsatt mulig å få med seg et greit antall kamper. Synes Ac/Dc var på vei til rullatoren da jeg så de i 2010, men la gå. Blir sikkert bra
Morn fra venterommet til øyelegen. alltid 'gøy' med dråper for å utvide pupillene, men heldigvis er det Trøndervær og lite sol, så at jeg blir lyssky går fint i dag. Var en tur i Oslo tirsdag og i går og det var deilig med litt sol. Lite reising på programmet; en ur til Bodø neste uke og så først en tur til Nederland i oktober. Må kanskje finne på noe i september og desember? Ha en finfin dag!
Det var de, og det er de fortsatt. Men de gamle er eldst! Og det er uansett mye bedre enn hva ungdommen får til i dag.
God dagen fra solkysten, her skinner solen fra skyfri himmel som vanlig. Dette kan fort bli en spennende dag! All ære til Bodø-Glimt som viser vei ut i Europa og vi får håpe at de får følge av både Brann og Rosenborg og Fredrikstad … All suksess i Europa gir norske lag større muligheter. Du burde følge litt med på dette @holmen Fotball og flyreiser hører sammen! Bare spør @OttoL og @kjeeli
Morn fra vest! TTT idag, så får man fylle på Trumfkontoen med tacogreier fra Meny. Det blir langturer av slikt
God føremiddag frå solskinet i Florøida. Eg har fått tre nye kollegaer siste veka. Deriblant ny sjef, og ho har vore sjef på sjølvaste Bergen Lufthavn. Kontrakt på snøggbåtane som går forbi "hytten" til @Eddie47 er vunnen, og jammen har eg ikkje fått booka meg langtur i oktober, og då skal eit nytt flyselskap testast ut.