Hehe, nei faktisk ikkje. To generasjonar tilbake vart det faktisk inngått heile tre ekteskap mellom folk frå ei grend i Naustedalen og folk frå ei grend langs Dalsfjorden, der vi er etterkommarar etter kvar vårt par. I tillegg var det nokre øybuarar på ei forblåst øy ute i havgapet som forvilla seg innover i fjordane og blanda seg inn i miksen.
Det har jeg gjort, mye også. Men det begynner å bli få band som er verdt å ta turen for synes jeg Selv om jeg angrer på at jeg syntes 800 pund for en Oasis-billett ble for mye i fjor høst for et band jeg har sett live før
Noen (få) ganger har jeg tenkt at det hadde vært lurt å like fotball, for da hadde jeg hatt (enda) en grunn for å reise.
Til og med min mor på over 80 synes at AC/DC har et par låter som ikke er så ille. (Men synes det meste jeg hører på er bare bråk)
Jeg er i tenkeboksen og venter på svar om jeg får billett til kampen. MEN .. Brann er sikret spill i Europa i høst og det kommer helt sikkert kule steder det er mulig å reise til senere.
Bumpet til rad 1 av Norwegian på et kjapt CPH-OSL hopp. Priority status og full flex billett var 2 gode grunner de likte, selv om jeg booket så sent at jeg ikke fikk velge sete, men ble dyttet rett inn i rad 20 v vindu. Bra folk, og en ekstra hyggelig svensk tjej i crew som fikset det hele.