Dette fikk jeg fra min svigerdatter fra Verdal i går, og min sønn i adressa gremmet seg over sin arbeidsgiver ..
God ettermiddag frå det Vestlandske. Her er Solkysten komt igjen. Må vel ta meg ein luftetur mens det varer og sjå på alle krokusene som står åpne.
God ettermiddag fra OSL. En flytur forrige uke, to i dag og to neste uke står for årets fem første flyvninger. I fjor hadde jeg nærmere 40 innen alt stengte ned i mars. Litt godt å være i lufta igjen. Det var også godt å ta turen innom innenrikskantina igjen, selv om det for en gangs skyld ikke var så hyggelig å se fullt av ledige sitteplasser. Fikk lyst på en kopp kaffe, men med spise/drikkeforbud i loungen sitter jeg nå ved en ganske folketom A2 med en takeawaykopp fra loungen. Et par timer så går turen videre via sete 1C. Ha en fin mandag.
Må bli ein kort tur, Elon har vist andre planer for ettermiddag og kvelden. /rocketnerd /texastankwatchers
One down, two to go - da er det snart påskeferie som nok en en gang da skal tilbringes uten å sette seg i et flysete. Det som er positivt er at Korean Airs overtagelse av Asiana Airlines tydeligvis er utsatt et par år, så da blir det fortsatt mulig å fly Asiana en stund til : https://onemileatatime.com/korean-air-asiana-merger-delayed/
GladMandag, det er jo ferie. Selv om man ikke skal noen plass er det deilig å bare «logge av» Skitur gjennomført og ølbrygging til kvelds. Dagen ble faktisk helt fenomenal. Min far fikk beskjed om at han er satt opp til vaksinering førstkommende onsdag. Siden han er i risikogruppen, var dette den beste nyheten jeg kunne ha fått i påska.
Fleire gladnyheiter i kveld: «Siden de vaksinerte i liten grad blir smittet, kan de heller ikke smitte andre. Vi kan altså fjerne de vaksinerte fra den delen av befolkningen som bidrar til epidemien, sier Aavitsland til NRK mandag kveld. Han forklarer at dette betyr at viruset dermed har færre mennesker det kan spre seg blant. På den måten kan vaksinasjonen bidra til å stoppe epidemien for både uvaksinerte og vaksinerte». https://www.nettavisen.no/nyheter/n...y-lettelser-for-vaksinerte/s/12-95-3424108460 Her er det berre å feste setebeltet og rette opp stolryggen. Cabin crew cross check and report.