Mye til EWR, en flight til MIA. Connection over ARN og CPH burde være uproblematisk å fikse. Prøv det private næringsliv, her kan det være alt fra koko startupkultur til det mest avanserte byråkrati.
Lite bonusseter til NRT gitt, men denne søkemotoren er jo genial! 2x t/r OSL - CPH - NRT booket i C i desember, med MC premium rabatt. 120.000 poeng + 1324 i avgifter.
Hei. Jeg har funnet og bestilt Biz Osl - SFO på Travelhacks i begynnelsen av mai. (bestilt for ca et par måneder siden) Fant ingen retur, så tenkte bare å avvente til det ble klart. For meg ser det ikke ut til at det kommer noen billetter. Kan det stemme..? Altså at de ikke legger ut noe Biz Sfo - Osl i somermånedene? Noen erfaringer her?
Jeg har bestilt CPH-SFO, men kan da ikke endre reisen selv slik at retur blir fra LAX, korrekt? Eller må jeg via classic.sas eller noen andre godt skjulte omveier? Hvis jeg ikke kan endre det selv kan vel heller ikke sas ta betalt for dette?
Er usikker på korleis du kan gjere det, men meinar å ha sett at andre på forumet har gjort tilsvarande. Du må truleg ringe SAS.
Er det ikke folk her inne som har blitt anbefalt av SAS kundeservice å søke etter billetter på travelhacks?
Blir vel bare spekulasjon, men kan være alt fra de ikke ønsker en slik tjenste som awardhacks, eller at ip addressen awardhacks har brukt for å snakke med API'et har blitt sperret pga den etter SAS sine kriterierer misbruker tjenesten.