God ettermiddag fra Larvik! En uke igjen av ferien og den skal tilbringes på treningsleir og cup i DK med eldstemann. Skagen mandag-onsdag og Grenaa torsdag-søndag. Meldt OK vær så det blir nok fint T-47 YYZ (men blir nok avlyst pga. mors 70-årsdag) T-95 Vietnam
God ettermiddag fra Oslo. Har brukt dagen på å bestige Høgevarde på Norefjell. Det var lavt skydekke så fikk ikke sett så mye av utsikten, men har vært der flere ganger tidligere. Møtte denne gjengen på nedstigningen
God kveld fra Østre Bolærne, hvor vi har søkt tilflukt mens uutholdelige Rammstein og deres minions herjer i nabolaget. Kjøleskapet på Hotel Klubben var tomt, men ble fyllt etter beste evne.
God aften fra rom 4001 på Quality Oslo Airport, fant ut at jeg ville svi av noen bonuspoeng og da ble det to netter her før turen går til Budapest for 14 dager med kombinert arbeid og ferie, dagene vil bli benyttet til å jobbe på pubkontoret mens kveldene vil benyttes til å nyte god mat og godt drikke med gode venner. Altså T-2 til BUD. Og for de som ikke vet det, 4001 her er en av suitene. Har nå 8 av 10 opphold her i år som har blitt oppgradert fra standard til suite, de siste to ble "bare" oppgradert til deluxe.
God kveld fra hovedstaden. En rolig søndag er unnagjort, grei oppladning det til ny arbeidsuke. Arbeidsuken starter på kontoret i morgen før Vestlandet står på programmet på tirsdag, så da satser jeg på @Eddie47 og andre der borte på Solkysten sikrer at solen er tilstede Nyt søndagskvelden folkens
Det er svært mye som kan gå i en Prampack.... Jeg opplevde egentlig aldri at det var vektrestriksjoner på en Prampack i Norge, kun i USA (Miami) opplevde jeg at vekten var et problem....
Typisk at jobben bare sender oss over for 1 dag da ... jaja får vel finne frem regnjakken og legge den klar til i morgen tidlig
Mikkeler har jo flere barer i CPH, men om du tenker på den i Viktoriagade, så stemmer det godt med avstanden ja.