Pga forsinkelsen fra GDN måtte vi sørge for overnatting ved CPH selv. Fikk ikke noe info om dette, men det pleier sikkert å ordne seg senere. Jr trenger litt Scandic poeng, så han fikk lov til å booke et rom på Scandic CPH Strandpark. Har jo lest om andre som skal bo her i fremtiden og kan si at fra utgangen ved flyplassen Tok det 11 min å gå til hotellet Dette var med ryggsekk på Jr sin rygg. Fikk rom i 10.etasje Nå må det lades opp for langtur i morgen.
God morgen fra sengen. I dag ser det ut til å bli vinter her også, for det snør tett. Det er jo hyggelig. Men det betyr også at jeg må ut og måke litt foran inngangsdøren etter hvert. Dagen skal brukes til å rydde opp etter jul og slikt, og vaske litt klær så vi er klare til å pakke i morgen. Ha en fin en!
God morgen. Kom hjem fra nyttårsfeiring i Sveits med SK4760 fra MUC. Flyet ble 2 timer forsinket av først å være selv forsinket inn til MUC, men så hadde visstnok bakkemannskapet greide å fylle flyet med bagasjen feil 2 ganger, så alt måtte tas ut for å puttes inn igjen. Det ble bydd gratis vann som kompensasjon. For vår gruppe ville 1 time+ ekstra forsinkelse vært bedre. 250 eur * 7 ville vært finfint start på nyåret I dag skal barna vatres (komme i vater) og klær vaskes før hverdagen inntar oss på mandag
God morgen fra Grenland. Siste fridag før jobb igjen i morra- begynner med nattskift. Så da passer det fint med pubtur og tre fotballkamper i dag. Pluss litt biljard og preik. Da kan jeg sove lenge i morra, og være i nattmodus allerede. Win Win Ha en målrik dag
God formiddag fra Oslo Siste dag for man er tilbake til normalen, det er faktisk litt godt det også etter en lengre ferieperiode - slik man er tilbake til rutinene. Skjer ikke stort siden det er søndag, men for vel få med seg en noe fotball på flimreboksen. Rød seier på Craven Cottage får man håpe på - og at Leeds tar poeng/seier på hjemmebane mot ett annet rødt lag. Da er resultatene slik jeg ønsker de.. Ha en bedre søndag - uansett lag man håper vinner der man sparker en ball...
God søndag og godt nyttår! Etter å ha brukt ca 10 måneder på å finne feeder-flights hjem fra CDG så ga jeg nå opp og kjøpte 4x revenue billetter. Forbaska greier. Kunne alternativt ha brukt ca 24 timer med award, men med hotell + tapt arbeidsdag så blir ikke det noe bedre. (CT'ene har vel også expira sånn sett) Nuh vel. T-45 SIN
God ettermiddag fra MBT. Bra tur i skogen i dag også; I morgen er det påtide å starte det nye året for fullt, begynner med en kveldstur til MUC.
Vi har det jo travelt sier fruen… vi skal jo reise neste søndag og da må vi rydde bort julen i dag!! Ja ja .. som sosialt aksepterte NAV-ere går jo hverdagene med til ymse uspesifiserte aktiviteter. Treet ser litt puslete ut etter hvert ..
God kveld. Dagens trim ble en runde med snømåking. Var så godt i gang etter å ha ryddet foran dørene, så jeg tok like gjerne hele innkjørselen. Da slapp jeg å gå på tredemøllen iallfall. Det dukket plutselig opp noen billetter til LAX, så da ble det en uke i California mot slutten av året. Retur med Virgin Atlantic hadde 7 ledige seter i biz. Kan jo ikke klage på sånt? Ha en fortsatt fin en!