Søndag i Syden

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Berlioz, 01. juni 2025.

1. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,302
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Puerto de Mogan.

Mangler et soloppgangsbilde, så det blir et kveldsbilde i stedet.
    20250531_204313~2.jpg

Ha en fin dag!

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hytta!
    Solen er på vei opp, men noen skyer er i veien. Kan se ut som om det er fare for regn på hjemturen. Den består av ferge, buss og bil, men det er ennå noen timer igjen før den tid.

Frem til det skal vi spise tex mex frokost (nam!), og lese litt bok. Nyeste boken til Michael Connelly har akkurat dumpet inn på min Kindle, og jeg ble ferdig med en annen bok i går kveld.

Tror kanskje jeg må se etter litt flybilletter i dag også. :cool:

Ha en fin en!

3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Rørvik. Her er dagens fyrste kaffikopp på veg ned i gapet. Gårsdagens konfirmasjonsfeiring var kjekk. Hovudpersonen vart veldig overraska over at det var onkelen som hadde laga fyrstekaka. Det får eg vel ta som eit kompliment om at kaka var god?

Elles kan det meldast at verdas største nynorskavis har ei avrøysting på nettsida si, der dei spør om folk om kva favorittferien deira er. Alternativa er Syden, campingtur, hytta eller vere heime. Kva skal ein bonusnisse svare på slikt?

4. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,863
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Arendal. Mye regn her og vi skal nok forfølge det tilbake til Oslo hvor teater venter i kveld.

Ha en solid en!

5. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,599
    Bonuspoeng:
    183
    Etter hvert ut å fly Finnair i dag. Med en natt på HEL før hjemreise i morgen. Noe bakkefolk skal ha «industrial action» der i morgen. Som er en merkelig greie hvor de streiker litt på flere av skiftene. Hvorfor kan man ikke lage en lov/tariffavtale som gjør at man må streike ordentlig som i Norge og bli ferdig med det? Finnair kansellerte i går 50 avganger for mandagen, herunder 1 av 4 til Oslo. Som er en del mindre enn de 110 avgangene de kansellerte på fredag. Jeg fikk 7 e-poster løpende, men heldigvis ikke om min flight. Vi får håpe at de klarer å få av gårde de som ikke er kansellert. De har imidlertid varslet at det ikke blir noe mat, så får håpe at platinum corner ikke er i streik.

Sonictravel, Henrik, Wiolenze and 9 others like this.
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,390
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Portorož,
    20-25 grader, sol og knallblå himmel... en perfekt oppskrift for å sitte innendørs og følge med på workshop hele dagen, hver dag de neste dagene. Og ja, vi starter på søndag.
    Men på tirsdag blir det et kjapt besøk til Trieste, for da trenger hjernen hvile samt at emnene som behandles etter lunsj er mindre interessant.

Ha en fin og arbeidsfri søndag :)

7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Syden!
    Syden er jo alt sør for Lindesnes….
    Nairobi og Los Angeles vil jo da bli definert som syden ..

Sonictravel, EndreD, Henrik and 2 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra MBT, skikkelig bergensvær i dag men skal ta meg en tur ut å bære inn/stable veden for vinteren. Eller så har helga gått med på soving og avslapping, trengtes eller noen intense uker og som lading før neste uke.

I morgen har jeg helligdag så ingen reising før tirsdag.

Last edited: 01. juni 2025
  9. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,480
    Bonuspoeng:
    183
    God søndagsmorgen fra Seattle, vi overlevde en hektisk dag med reise hit og konsert i går.

Nå er jeg på buss med destinasjon Boeing fabrikken for å se på fly! Blir en bra dag føler jeg :)

Del denne siden