God ettermiddag fra Bangkok. Her er det nydelige 31 grader. Det er andre dagen med perfekt vær og god stemning. Vi har hatt en rolig formiddag ved bassenget. Det var så vidt vi rakk frokosten før den stengte kl 11. Digg med ferie. Men nå skal vi snart komme oss ut for å utforske byen mer og få i oss enda mer nydelig mat. I går kveld var vi på elva og fikk oppleve droneshowet deres der. Det er første gang jeg har sett droneshow live. Det var et imponerende skue. Ha en nydelig søndag.
God søndag frå Istanbul! Det er ikkje akkurat smertefritt å stå opp 3:30 lokal tid, men no er halvparten av dagens flightar unnagjort. Andrefrokosten som bestod av omelett, gözleme og ein forbløffande god rødvin til fransk å vere, er akkurat fortært. Ha ein strålande fin søndag alle sammen!
God formiddag fra Grenland. Minus seks grader og klarvær. Fruen skal, som vanlig på rød dag, avgårde for å bade med damene i "Baderingen". Gale kvinnemennesker.. Selv skal jeg prøve agentroulette- fikk ikke lov til å bruke nyopptjent CT på en eksisterende bestilling. Skåningen på SAS telefonen mente at da ble det "fel" i allerede betalte avgifter osv. så det gikk ikke an. CT kan kun benyttes på nye bestillinger sa han. Har vi fått en ny "Dennis", eller har han rett? Nuvel- ha en frostfri dag
God morgen fra senga i nordvest. I stor kontrast med trådstarter er det 1 grad ute og pissregn med litt sludd og i kveld er det meldt lyn og torden. Men flytur skal det forhåpentligvis bli med kveldsflyet fra Vigra i dag. Ha en fin søndag.
God morgen fra Skopje. Marriott er fint (om en ganske grandiost i design). Ligger rett mot hovedplassen i byen, god frokost, fine rom, hilsen til Flymunda som Marriott Gold med sjokolade på rommet (på en hotels.com booking) og Sixt avdeling på hotellet. Eggs Benedict lager de også. Med god barrista cappuccino. Etter å ha besøkt Kosovo i går kjørte jeg og gikk en tur i Matka Canyon.
God morgen fra hovedstaden. Vi koste oss fælt med mat og drikke i går, så i dag tar vi det helt med ro. Men vi må snart komme oss ut av sengen for å rekke vår bordsetting til frokost. Håper alle får en finfin søndag!
For å svare meg selv: Ringte akkurat SAS CT telefon 64816099 Traff en amerikansk? dame som fikk lagt på feeder. 150kr pp i gebyr + noe småtteri til i avgift. Hun skulle også sende CT forespørsel til rette avdeling, så de kan se på det til uka. Feeder dukket opp på SAS siden min, med "bekreftet". Så moralen er ( dessverre) HUACA
Søndag på solkysten... Litt tidlig morgen her i dag siden både 8 år og snart 11 år har overnattet (derfor fotballkamp i går i kulden!) Bortskjemte foreldre får sove litt utpå etter Kalkunfest i går. Ja ja ... aldri feil med barnebarn! T-10 til PAOK-Brann T-17 til Lutefisk T-56 til La Reunion T-169 til Carlton Sukhumivit T-184 til Grense Jakobselv T-292 til Niagara Falls Innimellom er det både jul og påske og hyttetur og barnepass og tur ti Bartebyen ... pensjonistlivet er travelt .... og så skal @RoadKing luftes
Morn fra vest! Etter et skremmeskudd med skraping av frontrute igår, er vi tilbake på 7 grader. Har fått FOMO og vil benytte Senator CT før utløp, men finner lite F de stedene jeg vil reise. LH sin søkemotor er ikke veldig velvillig heller. I-landsproblem… Ellers nydelig mellom bygene! Edit: Jammen en dash innimellom der!
God søndag fra Riga. Møtte på denne, tenkende, oppblåsbare karen i går kveld. De lader opp til julemarked rundt domkirken, men det er ikke åpnet riktig ennå.
God morgen fra Miami Beach. Denne gang på tur med junior. To planleggingsdager på skolen etter hverandre neste uke, så da var vi ikke vond å be. Første gang jeg prøver Andaz Miami Beach, so far so good! Bor vanligvis på Loews Miami Beach, men det var utsolgt på hotels dott com, og 831 usd per natt uten frokost for et standard king room fristet ikke..
Om det er bonuspoeng som skal brukes hos LH så kan du ringe inn å sette deg/dere på venteliste for F-reise. Det går normalt ikke for C men det er altså lagt opp til ett system for det på F