Søndag morgen - ferietid!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OyvindN, 29. juni 2025.

1. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    4,274
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra OSL!

På vei til CDG med DY1494 for å hoppe fallskjerm en ukes tid. Store mengder mennesker på flyplassen ved ankomst 0500, godt å ha sikret seg fasttrack selv om man flyr med et uvant selskap. 1A ser ut til å fungere her også, men det blir ikke den frie flyten man er vant til fra bolaget.

Ha en fortreffelig dag!

2. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,843
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra ARN, som @OyvindN skriver var det mye folk på OSL i dag, heldigvis fasttrack. SK848 gikk fra G gates, så ble shuttlebuss og tilhørende lang kø dit. Nå på ARN hvor frokosten var planlagt inntatt hos Pontus Amex plat lounge, det var dog en diger skuffelse! Så ble med en cappucino der og så videre til SAS loungen istedet. Den er stort sett tom så stor kontrast fra OSL.
    God søndag til alle

Calling, OyvindN, Berlioz and 12 others like this.
  3. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,475
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Bangkok. Her er akkurat lunsj inntatt hjemme etter alt for mye vandring på formiddagen, passert 14k før jeg gikk inn døren her.
    I dag var det fullt opp med dyre doninger nede på OneBangkok, så da fikk en med seg det også.
    Så nå blir det å slappe av på sofaen mens jeg vurderer om jeg skal orke å ta en tur ned til poolen :eek:
    Ha en flott søndag :cool:

IMG_5359.jpeg IMG_5360.jpeg IMG_5361.jpeg

Calling, OyvindN, Berlioz and 11 others like this.
  4. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra Comfort Copenhagen airport. Ingemar Viking, en CRJ 900, skal bringe meg direkte til AES i dag.

Må få skryte av Austrian airlines i går. Selv om loungene ikke er de beste var service og maten ombord utrolig bra. Selvsagt morsomt på siste flyvningen da vi kun var 2 stk i bis kabinen og purser har som mål å skjenke meg siden der ikke var så mye å gjøre .
    IMG_4649.jpeg IMG_4644.jpeg

Calling, OyvindN, Berlioz and 11 others like this.
  5. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,771
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra ytre oslofjord.
    Yr kom med farevarsel og frarådet folk ut i småbåter.
    Vi trosset varslet og dro ut på skjæra, vell litt kresne i valg av oppangringsplasser men fant til slutt en holme i le av det verste været.
    Belønningen ble stor da vi våknet opp til en liten krusning på vannet og nydelig vær.
    17511849975787950973253968368015.jpg
    Morgenkaffen er byttet ut med øl og solen skinner.

Calling, OyvindN, Berlioz and 10 others like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,292
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Sveits.
    Her er det godt og varmt. I går var det på et tidspunkt 35 grader, og i dag skal det visst bli litt varmere. Det blir for varmt for meg. Så vi koser oss i skyggen.

Hjemreise i dag, og en liten arbeidsuke gjenstår før ferien starter for fullt på fredag.

Ha en fin en!

Calling, OyvindN, Berlioz and 7 others like this.
  7. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,519
    Bonuspoeng:
    183
    Ettermiddagshilsen fra Oslos østmark.

Her har man hatt en flott tur i solen, med både bollestopp på Mariholtet og badestopp i Nøklevann. Nå settes kursen hjemover, for en balkongpils i vindkastene. Sommer er helt ok, gitt.:)
    20250629_154849.jpg

Calling, OyvindN, Wiolenze and 5 others like this.
  8. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    2,947
    Bonuspoeng:
    113
    IMG_6009.jpeg IMG_6008.jpeg God ettermiddag fra Singapore loungen på LHR T2. Etter noen dager med jobb i London ble helgen tilbragt i East Sussex - Brighton. Helgen ble avsluttet med søndagslunsj ute midt blant vinrankene på vingården Rathfinny. Anbefales.

Last edited: 29. juni 2025
    Calling, OyvindN, Wiolenze and 5 others like this.

Del denne siden