Søndag morgen på Hitra

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 03. aug 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    884,004
    Bonuspoeng:
    293
    Du verden for et vær!
    Solen varmer og sjøen ligger blikkstille ..
    Det kjennes godt å leve
    Godt det er helg IMG_9896.jpeg

Calling, RoadKing, ordnetseg and 13 others like this.
  2. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,261
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Blir en topptur i dag, men først kaffe og IF.

Ha en sprek dag:p

3. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,017
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Hellas! I dag har vi leid en båt for å cruise litt rundt. Første stopp "Blue lagoon" som kun kan nås med båt. Nydelig klart vann og stekende sol. Ha en brillefin søndag :)

Attached Files:

4. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    God sundag frå Sunnfjord. Sola skin nesten, medan eg og ungane har vore oppe lenge. Snart skal eg ha meg frukost. Det skal bli saker. Elles blir det litt leiting etter flybillettar seinare. Det er på tide med litt sommarferie snart.

5. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,313
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Plankebyen. Kofferten er enda ikke pakket ut etter hjemkomst i går. Må nok gjøre det i dag, det er jobbmandag i morgen...

På en annen note så ble jeg syk i ferien, og undersøkte litt rundt min forskring og kompensasjon for tapte dager. Leste vilkårene (Gjensidige) og det virker ikke til at Gjensidige på mine vilkår dekker tapte ferie og feriekompensasjon hvis ferien er betalt med bonuspoeng (noe det ikke var i dette tilfelle). Det var jo en tråd om dette gående tidligere. Jeg har da sendt en melding til forsikringen via mine sider og spurt litt rundt dette booking med bonuspoeng og vilkår hva den dekker.

1. Dekkes hotell ved avbooking hvis fly er betalt med bonuspoeng.
    2. Dekkes ikke ferieavbrytelse/tapte feriedager hvis fly er betalt med bonuspoeng, men alt annet med real cash.

Blir spennende å se svaret til uken en gang forhåpentligvis.

6. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,072
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Col de Joux Plane, 1690 moh. Venter på at kvinnenes Tour de France skal sykle forbi om noen timer. Utsikten til Mont Blanc er upåklagelig.

IMG_7849.jpeg

7. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,170
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå hovudstaden austkant!

I morgon går turen til det store utlandet, men i dag har eg helsa på lokal fauna som er koseleg:
    VideoCapture_20250803-105316.jpg

Måtte alle få ein fin-fin sundag! :)

Calling, Eddie47, ordnetseg and 9 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,044
    Bonuspoeng:
    293
    God tidlig ettermiddag fra MBT.

Skal mot OLA ila dagen, DAT skulle ha 9800kr tur retur OSL-OLA, det gikk jeg ikke med på så i går kveld ble det kjøp av ny bruktbil. Fruen er allerede i området så kunne ikke bruke den bilen, og TT’en er for skranglete for såpass lang tur. Spenningsmomentet når vi får begge bilene hjem er om det er plass til 2 Cayenner i garasjeno_O

ps, mere vind i fjellet enn på kysten tydeligvis. Fruen er i Meråkerfjellene og ble vekt av at teltet blåste ned

Calling, Spielhaug, Eddie47 and 11 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,545
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hytta.
    Vi pakker sammen pikkpakket vårt, og vender straks snuten hjemover. Ferien nærmer seg ubønnhørlig slutten. I morgen er det jobb igjen.

Men solen skinner, og forhåpentligvis har alle andre dratt hjem allerede, siden det var meldt vestlandsvær i helgen. Mange dro i går, så vi.

Og allerede på fredag skal jeg på tur. Kombinerer jobb og fritid med en tur til Nederland. Tar korteste vei via Barcelona og Lisboa. :rolleyes:o_O

Ha en fin en!

Calling, Eddie47, ordnetseg and 9 others like this.
  10. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,298
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Oslo!

Kom hjem fra SKG i går via CPH med SK. Hadde 2,5 timer på CPH med de to i reisefølget, så jeg gjestet inn han ene også kjøpte vi inngang for han andre. 299 DKK for inngang begynner å bli dyrt når forskjellen på krona er så stor. Ble nærmere 500 NOK. Uansett hadde det blitt billigere enn om vi alle skulle spiste noe en annen plass.

Et par uker til neste tur, til eksotiske Bodø.

Ha en finfin dag!

Calling, Wiolenze, Eddie47 and 6 others like this.

Del denne siden