God morgen fra Grenland. Skulle egentlig jobbe 07-19 i dag, men fikk innvilget avspasering. Glemte å skru av alarmen, og dermed ringte klokka 05.45..faen ass Nuvel- nå sitter jeg med kaffe og IF- hyggelig det på morgenkvisten Ha en kvikk dag
God morgen fra søndre solkysten. Hjemreise på morgenkvisten. Hadde egentlig tenkt til å bruke samme dag bytte til halv elleve-flyet. Det var fullt. Så da var det enten tre-flyet. Eller halv åtte eller halv ni. Halv ni ser også ut til å ha greit belegg. Hvem er det som flyr søndag morgen halv åtte eller halv ni? Altså bortsett fra en litt morgenforvirret bytte ikke helt etter planen reisende. Rødnese sendte også akkurat av gårde to fly.
Morn fra solkysten. Siden man har vært i eksil i 7 år kan man te seg som en turist Hjem med SK i eftan. Ha det kjekt
God morgen fra solkysten, den andre solkysten! Her starter dagen med 22 grader og overskyet, bor dessverre på feil side av hotellet så jeg ser ikke om solen er i ferd med å trenge seg igjennom. Det blir sikkert en flott dag, planen i dag er å gjøre ingenting. Kanskje litt vin etterhvert… vi har takterrasse med basseng og greier rett ut fra Level-loungen og der er det bobler og vin hele dagen .. Mor har en rar idé om det er et tidsskille kl 12, nuvel nå sitter jeg på balkongen med kaffe og morgenmedisin … rent forebyggende for magen Livet er lett og det er helg
God morgen fra hjemme-alene-helg i Oslo. Fikk til en ålreit motorsykkeltur i går og noen klesvasker. Frokost er inntatt, ny runde med vaskemaskin er i gang. Snart rydding i bod og ordning med nytt hyllesystem. Har kjøpt noe veldig kult til meg selv som kommer til å bli møtt med oppgitte blikk når den voksne kommer hjem, så bygger opp litt goodwill. Ha en solid en!
God morgen fra Oslo. Under 6 timer til avgang på EK160 til Dubai. Må kanskje begynne å pakke snart. Blir rart å reise som statusløs uten lounge og fast track for en gangs skyld men det går nok det også. Ha en strålende søndag!
God morgen fra den indre solkysten. Nei, vi holder fast på Sølvbyen, hvor solen skinner også idag. Det skal dog sies at Numedalslågen har en stripe land på hver side, men kyst? Tror ikke det. Hadde vi derimot vært i Aust-Finnmark . . . Reiselivet står stille denne måneden, helt til siste dagen hvor Lufthansen tar oss sydover. Der blir det kyst, der! Ha en fin og glad søndag!
God morgen fra solkysten, Kaffekoppen er konsumert og om noen timer er det i bilen for å kjøre til en av øyene i nærheten. I går booket jeg tur til den andre solkysten, noen bonuspoeng midnre, men de måtte brukes på noe.
Morn fra vest! Her skal en ut å fly i eleverte klasser igjen. Har til og med dratt frem skjorta med SAS longhaulkamuflasje. Må ikke gjemme meg for godt, ellers får jeg kanskje ikke servering Bolaget skal svippe meg til Seattle, og så skal jeg rote rundt nord av byen en uke. Sightseeing, fjern slekt etc. Kanskje jeg også skal gjøre som @Eddie47 alltid maser om at man må der? Ha en flyvende dag!
God morgen fra landstedet. Solen skinner, og kaffen er servert på sengen. Hunden sover fortsatt i fotenden. Alt er som vanlig altså. Om et par timer kommer det en kar for å se på mulighetene for litt ombygging av huset. Vi må bytte ut pipe og trapp (ca 150 år gamle), og ny pipe og trapp er ikke akkurat samme størrelse som gammel versjon. Blir spennende! Jobber med en potensielt artig tur mot slutten av måneden, håper jeg får på plass siste flighten i morgen. Uten den funker det dårlig. Ha en fin en!
Helligbrøde. Gikk i Mikkelerbaren istedet for gullstua på CPH. 15/15 kunder er menn, 30+. Øl og schnaps er hakket bedre enn hos bolaget
God formiddag fra Gardermoen. Venter på å boarde SK4025 til SVG og ble akkurat oppringt av SAS/Avinor og informert om at jeg ble oppgradert fra ECO til SAS Pluss.. Dette Diamant greiene kan man faktisk begynne å like
Fullstendig innafor å drikke Mikkeller når man er på CPH Kvalitet er verdt å betale for, i alle fall nå og da. Selv om bolagets stue er gratis, er ikke kvaliteten på serveringen mye å skrive hjem om.
God ettermiddag fra The Loft. En drøy time igjen å bunkre opp med vått og tørt før hjemreise i eco, ganske godt utvalg av begge deler her. Håper SN holder ruten i dag så jeg slipper å endre til senere flight videre til BOO. Ha en endringsfri dag!
Mulig jeg er blasfemisk. Neste mellomlanding i CPH frister det å bare skippe lounge til fordel for Mikkeller.
Hva er egentlig greia til dere som konstant håner SAS? Jeg har etterhvert fått besøkt en lounge og to, og syns ikke at SAS sine lounger er så ille som mange skal ha det til. Har sakte men sikkert blitt betydelig mye bedre etter pandemien. For all del, jeg har vært innom bedre lounger, men jeg har så absolutt vært innom mange lounger som er mye verre. Mulig jeg har gått glipp av noe
Veldig varierende, men ingen pølser ville vært bedre enn verste tilgjengelige kvalitet feks. I tillegg har de jevnt over lite eller ingen proteiner utenom osten, og hvis de har er det gjerne junk ala kyllingvinger. Greit nok som snack om man har lyst på det - men ikke spesielt sunt om man flyr endel. Ellers er jeg jevnlig i langt bedre lounges, så da blir jo sammenligning naturlig. Men for all del, jeg har skrytt av SAS lounge mat et par ganger i nyere tid også.
God kveld fra nordvest. Etter å ha gjennomført en økt på den lokale treningssjappa var det deilig å legge seg her og forberede seg mentalt til ny jobbuke. Den byr på en del flyturer så bare å glede seg, men først 2 dager på kontoret. Ha en strålende søndagskveld!
Lounge med stil! Level-Loungen på solkysten, den andre solkysten! Hver kveld er det åpen bar og tapas ..
Ja, då trur eg du har gått glipp av ein del. Samtlige loungar eg har vore på i både USA, Afrika og Asia har vore betre. SAS havnar i kategorien "betre enn å vente i terminalen, men ikkje verdt å komme tidleg til flyplassen eller booke ekstra lang layover". Eg vil plassere Lufthansa Senator og Panorama i same kategori, men dei er etter mitt syn littegrand betre. Tilbodet på natta på flyplassen på Seyschellane var klart dårligare, men det var som sagt nattestid.