God formiddag fra Bangkok i strålende solskinn og deilig varme. Vi skal spise vår siste frokost her i byen, nyte litt tid ved bassenget før vi tar litt panikkshopping av reise- og julegaver til de der hjemme. I kveld og natt er det Singapore Airlines som skal få gleden av å fly oss hjem i bytte mot litt bonuspoeng. Vi har faktisk aldri fløyet i business med Singapore før og i natt skal vi få hele 16 timer der, først to og en halv time til Singapore og deretter 13t45m til Købehavn. Får vel kanskje legge ut litt bilder fra turen. Nyt søndagen alle
God morgen fra Dublin. Hjemreise i dag her også. Det blir SAS som tar oss hjem til OSL, par timer ved nødutgang. Det holder... Dublin er en by som leverer, virkelig. Vi var ikke skikkelig turister, men fikk med oss en god del. Det er mer enn Guinness og Jameson. Endte kvelden i går med en Acoustic Rave, duoen 'Showhawk' spiller klassikere fra 90-2000 tallet på to gitarer. Fy så moro det var. Dropper forøvrig frokost på hotellet. Bruker litt klipp på Liffey lounge, ut i fra anmeldelsene å lese om er der ikke noe å skrive hjem om, men kanskje man får litt snack da. Ha en god en folkens!
God søndagsmorgen fra nordvest. Ingen flyreise kommende uke. La igjen litt penger hos Meny i går, men fikk heldigvis litt igjen:
Morgen fra Comfort Union Drammen. Gruer meg til å gå til frokost, sykt vondt i beinet etter i går. Skulderen er pain ved bevegelse, så det kan heldigvis kontrolleres litt. En god ting er at Strawberry poengkontoen er bunnskrapt i god tid før utløp. Hvis du har lite å gjøre i dag @holmen, så kan du gjerne komme å hente meg kl 12, og kjøre meg hjem
God morgen! Noens hund gjør i nærheten. Da våkner vår hund og gjør tilbake. Det er unødvendig. Men, jeg har fått kaffe, og hunden har sovnet igjen. Så her er det bare velstand. Diverse gjøremål i dag, så jeg får dessverre ikke vært sjåfør for @kjeeli. Han var delvis forståelsesfull. Ha en fin en!
God morgen fra Larvik! F1 på TV på formiddagen før kona og jeg sjekker inn på Farris Bad for en natt der. Deilig avslutning på helgen og mye billigere enn fredag-lørdag eller lørdag-søndag Ble oppgradert til Ocean Deluxe og tidlig innsjekk kl. 14 (er Platinum). Ha en flott søndag!
Kan noen nær Drammen kjøre denne stakkaren fra Drammen til Groruddalen? Han ser ut til å ikke kunne ta vare på seg selv i dag .... Hvis jeg skal kjøre han må han ha svært sen utsjekking..
Det var nostalgisk å være tilbake i Thai sin lounge på BKK. Muligens for siste gang? Håper ikke det. Men siden vi skal fly med Singapore måtte vi jo innom Krisflyer også for en Singapore sling.
God kveld fra Ubon Ratchathani hvor en sitter ute på balkongen i svale 23°C og nyter en iskald Chang. Har vert en snartur borte på grensen til Laos og levert noe greier. På returen var vi innom Wat Sirindhorn Wararam - The Glow in the dark Temple, et sted som egentlig bør besøkes i skumringen når mørket faller på da mye dekorasjoner er malt med fluoriserende maling - faktisk mitt påfunn etter å ha kikka på YouTube….. Straks blir det en bedre middag på Madela som har ry på seg som beste Fusion food resturant i området, (har også vert der før). Ubon Taphous utgikk da tiden ikke strekker til. Ha en fin fin Søndag
Morn fra turnkonkurranse i vest. Her hoppes og sprettes det, og man får poeng etter en magisk skala som jeg ikke har lært meg ennå. Heldigvis kan SAS MC brukes på Vipps, så alt kaffe og kaker i kiosken blir til poeng! T-5 til London og overraskelsestur til eldstemann. Han og en kompis skal få se Palace mot ManU, og de heier på hvert sitt lag. Kan bli morosamt! Far er mer bekymra for hjemreisen. 1730 fra LHR og kampen slutter 1345 på Selhurst…