God morgen fra nordvest. Skal ikke skryte på meg å gå i kirken hver søndag, men i dag skal vi da eldstemann skal presenteres som konfirmant. Hmm, kanskje de tar Amex i kollekten? Etterpå må jeg prøve å få tatt en trimtur i skog og mark og kanskje søke på noen hoteller senere i dag. God søndag!
God morgen fra landets største sjukeheim. Hjemmealenefest på en lørdag? Da kan du komme på besøk til oss Selv har jeg hoppet over preken og salmesang og gikk rett til kirkekaffen på morgenen. Med tanke på antall champagneflasker undertegnede har smakt på om bord på fly : Skal ikke jeg være den som holder moralen og prekenen om alkoholbruk. Nyt søndagen der ute. Bare 13 timer igjen på jobb nå.
God morgen! Lite kirkegang her også. Vi har til og med satt i gang gressklipperen, så den får tatt unna alt som har vokst frem mens han streiket. (Vanligvis har han fri på søndager, for sånn er det på en øy med bedehus og flagging på søndager. ) Har fått kaffe på sengen, og nå skal jeg se om jeg finner en gøyal flytur jeg kan ta når kona drar på konferanse i høst. Ha en fin en!
God formiddag fra Porsgrunn. Lett bedugget ennå kjennes det ut som. I følge smartringen min ble det soving fra 03xx og faktisk sovetid på 4t28m Traff noen gamle kompiser ute i går-ikke sett dem på 2-3 år, men det var som vi ikke hadde sett hverandre på 2-3 timer. Deilig med slikt vennskap. Nuvel- straks skrelling av div rotfrukt for en diger gryte lapskaus. Meldt pubtur for å se Liverpool-Arsenal kl 1730. Får satse på å tørke opp før nytt inntak av øl settes igang YNWA
God formiddag fra Brno. Her var vi i bryllup i går. I dag går ferden etterhvert mot Praha og overnatting før hjemreise i morgen. Skolestart i Tsjekkia i morgen, så regner med mye folk på veiene...
God formiddag fra Jyvaskyla, som er en by med 170.000 innbyggere (hvis man tar med omland). Merker at ikke så god på finsk geografi. Sov i Vasa. Scandic Waskia er som et nord-kalott Scandic flest OK.
God sundag frå Sunnfjord. Antydning til austlandsveir her vestpå, so då blir det innearbeid i dag. Meir presist; rydding og flybillettjakt. Eg har konkludert med at eg både reiser for lite og leitar for lite etter flybillettar. No blir det jo berre å sitje og leite etter billettar til destinasjonar over heile kloden. @Ololsen si booking til Australia har sett i verk prosessar i toppetasjen min...
Da er det IST og starten på prosjekt Tk. So far so good. Gull sikra. Bra lounge. Bra fly og sete hit. Duger flyplass, taxa en evighet. Muscat I aften, der er det ikke kaldt.
Noen ganger må man bare ta noen beslutninger og når yngste datter (39) insisterer på at dette blir en flott «guttetur» så blir følgende bestilt en søndagskveld: BGO-FRA-SKG med LH og A3 SKG-FRA-BGO med A3 og LH Nå gjenstår bare for datteren å skaffe billetter til PAOK - Brann på Toumba Stadium .. Godt det er helg
God kveld fra vest. Rimelig utslitt etter 2 dagers speidertur. Tilbake og startet vask og tørking av utstyr idet kirkeklokkene ringte ut/hjem/slutt? Ble en god dupp på sofaen etterpå og en kald en til middag. Av og til smaker det bedre! Ikke lenge til en svingom i Canada, det blir stas!