God morgen fra etterhvert rødnese nordover. Har lastet ned Aena-appen, bestilt fast track og lounge key skal gi lounge, så satser på en ok flyplassopplevese. Må imidlertid si jeg lurer litt på hvorfor jeg ikke booket LH/LX C, som ikke er veldig mye dyrere enn D8 når man er tidlig ute. Gratulerer med dagen første rapportør.
God morgen, og gratulerer med dagen til @kjeeli! Søndag, det betyr (som vanlig) kaffe på sengen, rock på radioen, og IF på telefonen. Men i dag er det noe som mangler i fotenden, for hunden har dratt på spa-ferie. Han koser seg hos tante mens kona skal på jobbtur, og jeg skal på egotrip. Høstferie er det visst noe som heter. Måtte fikse litt på returen i går siden Delta tullet med å endre på av reisetiden. Så må mangler det litt småtteri for å komme helt hjem. Det skal nok ordne seg i dag eller i morgen. Håper jeg. Ha en fin en!
Gratulerer @kjeeli Starter dagen rolig, har som plan å rydde litt i verktøy og sortere etter ting man ikke lenger trenger når man flytter fra en enebolig til en splitter ny leilighet. Skal også en liten tur på treningssenter, som pleier å være ganske rolig på søndager. Ellers kom jeg på at bindingstiden på strømavtalen har gått ut, så nå kan jeg sjonglere litt og kanskje på klemt ut noen trumf eller bonuspoeng. Får grave litt i trådene her på IF og se hva som finnes. Fjordkraft har vel 500 trumf. Bytte for enebolig, kanskje to ganger (endre fra dama til meg) og nytegning på det nye stedet kan fort bidra til poengbingen. Kjekt å ha noe å drive med Ha en rolig søndag
Grattis med dagen @kjeeli Har bursdag i oktober, og feirer på Riu Palace Zanzibar- fikk mail fra hotellet: We would like to inform you that we have taken note of your special occasions and all the amenities will be provided accordingly as we always provide in room amenities for a birthday celebration on the day of the event to celebrate such occasion, including sparkling wine, bed decoration with natural flowers and a small birthday cake which is complimentary. Greit med blomsterpynt på senga, men noe oppstuss med kake og stjerneskudd/sang ved middagsbordet håper jeg å slippe. Hilsen gretten gammel gubbe
I kategorien (gammel) gretten gubbe, slå meg hardt i hodet hvis jeg noen gang skulle nevne tanken på å fly med Norwegian fra en utestasjon. Innsjekk åpnet 2t før (ved at de slapp inn enkeltflighter) og så kø ved innsjekk så ved gate 1t før. Hvor de for øvrig sier at de skal begynne med boarding 50 min før (som de selvfølgelig ikke gjorde). På vei ut skulle de begynne med boarding 30 min før, men var ferdig med A og B 40 min før, så fikk nesten ikke plass til håndbagasjen, så tør ikke annet enn å henge ved gate. Det virker som at de bevisst designer et system for at tilværelsen skal være dårligst mulig, vel i den troen at folk da skal kjøpe mer om bord, men problemet er at man ikke kommer til å bruke en krone og ikke sette sine ben hos Norwegian igjen med mindre alternativene tar mye lengre tid og er mye dyrere. Rant off.
God kveld fra Norges nordligste fylke. En helg i fantastisk høstvær går mot slutten, og det er bare god stemning Gratulerer til @kjeeli