Akkurat passert midnatt, fått meg både sushi og Negroni hos Qatar. Liker denne loungen, men litt for full akkurat nå så forstår de prøver å begrense tilgang. En liten time igjen til boarding mot Hanoi, kjenner det skal bli godt med litt mer soving. Vi er booket in på Sofitel Legend Metropole, det ser helt OK+ ut.
God morgen fra solkysten (som bare delvis levde opp til navnet sitt i går) Her brukte jeg opp mine siste jordbærpoeng på Quality Edvard Grieg. Som vanlig ble jeg godt tatt vare på som (ufortjent) platinum-kunde. Ble oppgradert til et fint Deluxerom og det ble mat og drikke samt en velkomsthilsen på rommet. Men nå hopper jeg over til Scandic og håper de også vil ta godt vare på oss. Ha en fin søndag alle.
God morgen fra Numedal. Vaktmesteren (yours truely) har nå klarert vinterved, renseanlegg og snurredass. Til gjengjeld fikk vi bruke det største soverommet, og spise god selvlaget fårikål! Og vi kan dra hjem og bestille time for hjulskift. 13 oktober er den magiske dato for hvitt føre heromkring. Men før det skal vi til varmere strøk, og Discover har begynt å sende oss oppmuntrende meldinger om hvor fint det er å fly med dem. Håper de får med bagasjen vår denne gangen! Ha en fin søndag!
God morgen fra Trattoria Tavolare. Et loungekey klipp byr akkurat på en foccacia og en latte. Kjøkkenet åpner senere på en søndag, men trenger ikke mer enn det. Eneste gjest så roligere her enn i OSL loungen, strøm og bedre tarmac utsikt. Ikke at det skjer så mye der en søndags morgen. Da er det ikke så ille å fly rødnese, særlig ikke når det går direkte. Oppdager imidlertid nå at statusmatchen var utløpt, så da blir det kanskje siste tur, når man nå må begynne å kjøpe til alt mulig.
God morgen fra solkysten.. med litt godvilje kan en se litt blå himmel.. Snart en ny fotballkamp, i dag er det jentekamp Nymark J10 skal spille … Livet er lett .. Godt det er helg! T-5 til ARN
God morgen fra Kvitnes. Solen skinner (litt iallfall), og vi er straks klare for frokost. Ikke at vi egentlig er sultne etter gårsdagen. Kvelden startet med en flaske champagne, og så var det omvisning på gården med alt av grønnsaker og urter som brukes i matlagingen. Og vi fikk hilse på noen av dyrene. Maten var himmelsk. Masse nydelige smaker og farger og teksturer, og godt med drikke til. Var mest opptatt med å spise og kose meg, så det ble ikke så mange bilder. Herlig! En tur hit kan absolutt anbefales. Ikke så billig, men jeg betalte ikke. Dagen bringer litt kjøring og fly hjemover til OSL. Ha en fin en!
Morn fra vest! Her er det endelig antydning til blå himmel etter en skikkelig regntung helg. Idag skal en bli med tenåringen på organisert løpetur, litt mindre ambisiøst enn arrangementet i hovedstaden igår, men med enda bedre premie. Sikorsky North Sea run på 5 km gir S92-tur til 19 utvalgte! Nå er vel nok ikke det en premie for de som jobber offshore, men for hvermannsen er det kult å se Preikestolen fra luften! Ha en vinnende dag!
God morgen fra Oslo. Sliten sjel og kropp etter 42,195 km på Oslo Maraton i går. Men veldig fornøyd med å kommet meg under 4 timer. Offisiell tid ble 3:52:58. Får forhåpentligvis litt avklaringer på høstens jobbreiser neste uke. Ligger an til India og Indonesia per nå. I tillegg til 2 uker ferie i Malaysia i slutten av november. Ha en finfin dag!
God føremiddag frå Sunnfjord. Om 2,5 time får madammen besøk av to venniner, so då er eg i full sving med husarbeid slik at det skal sjå respektabelt ut her. New York-flyet til Finnair fauk nettopp forbi her
God ettermiddag frå SAS-loungen på OSL! Det blir Lufthansa til Oktoberfest i år. Ein får nyte det så lenge Senatorstatusen held. Og gratulerer med dagen til reiseledar @haakonks , hipp hurra!
God kveld fra Plankebyen. Veldig vekslende vær her i sør-øst, men vi endte med knallsol mot slutten av dagen. Rakk da å ta unna litt av høstklargjøringen av uteområdene. Så får vi ta resten etter høstferien. Ellers har jeg funnet en fin tur til neste sommer, men nå fungerer ikke søket hos SAS... og så får jeg ikke booket eldstemann online siden han er 11 år ved reisen og SASIT takler ikke det. Han er verken voksen eller ung... Får jeg til å booke denne i morgen, passer det fint med hotels.com sitt tilbud - kan fort bli en fin trumfbonus der når og hvis oppholdet skjer. Så får vi se om jeg er såpass heldig til å få booket det I morgen er det tidlig avgang til ALF - t/r samme dag. Noen timer i lufte, bare hyggelig det! Ha en god kveld videre folkens