God morgon frå Sunnfjord. Dagens fyrste krus med kaffi er på veg gjennom Fast Tracken og ned i magen. Deretter blir det pannekakelaging og eting før femåringen må setjast i hardt arbeid. Eg lyt vel gjerne bidra litt eg og. I følge appen er det 320 dagar att til LAX-turen min Eg vil på tur no!
God morgen fra hytten! Noen rolige dager her, digg å slippe snø/is og kjenne litt på våren. Intet tegn til torsken enda, men det er nok like før fjorden fylles opp igjen. Prøver å pønske på en juletur for familien, men ikke helt trivielt å finne ledige billetter. Florida utgår da vi har vært der en del ganger, samt at prisene gjør det unødvendig dyrt. Noen tips til varmere strøk hvor det er greit med C awards.. ?
Brasil med TAP … TAP flyr til en rekke byer i Brasil og mange av dem med badestrender og store hoteller TAP fra OSL-LIS-REC?? https://insideflyer.no/forums/threa...rd-osl-lis-rec-gig-gru-eze-yyz-cph-bgo.18382/ https://insideflyer.no/forums/threa...-og-fernando-de-noronha-med-tap-og-gol.18484/
Morgen fra Vestskogen! Kona er på farris bad så jeg må passe en vilter 3 åring.. 7d til vi alle skal fly 747-8 til Japan, gleder meg til andre etage for første gang, men 13t fly kan bli spennde med en 3 åring! Har noen forresten testet lufthansa sin Japanske meny?
Morn fra Intercity sånn cirka ved Zevenbergcher Hoek. Tog er behagelig, men billig er det ikke. Foretrekker destinasjon med flyplass neste gang. Her har kirsebærtrærne begynt blomstringen, så ingen vits i å reise til Japan for slikt. Behagelige 12-13 grader er også noice. T-11 til BKK, så det er kort tid til neste reise og enda mer varme
God ettermiddag fra Oslo lufthavn! Kjenner det er kjipt å komme tilbake til minusgrader etter 1 uke vekke med sol og varme i Kypros, men sitter nå fint i nye innlands loungen og venter på fly. Må si jeg er imponert over hvor fin plassen er og så få folk det er her, selv om flyplassen virker relativt travel i dag. Gode greier!
God ettermiddag fra Oslobyen. Tåken letter på flere måter utover dagen. HotPot tilbereding snart. Så holder j ut ventetiden til SGN sånn ca T-18
God søndag ettermiddag fra hovedstaden. Både snøbyger og godt med kuldegrader under formiddagen skitur, så da fikk man føle litt på vinteren igjen. Fine forhold i marka så man fikk gått noen mil og kan da nyte ettermiddag i sofaen. T-3 til neste flytur, solkysten venter om noen dager! Nyt søndagen folkens
Skal ikke se bort i fra at det blir det i VIETNAM også ja. Dette var en tomat buljong basert utgave med skalldyr. Ble godt det og.