Søndag, overlevde vi dommedag?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kaffen, 01. sept 2024.

  1. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,923
    Likes mottatt:
    29,231
    Bonuspoeng:
    183
    Booket om fra KLM til LH, nå AMS-FRA-OSL, lander rett før midnatt så lite optimalt men kommer i alle fall hjem om det hår som planlagt.

    Første test av ST etter aliansebyttet ender derfor på SA flights, oh the irony!

    Hadde machet til senator men det hjalp bare en gjest inn i SA loungen her, for to gjester til ble det glatte 110 EUR så det er jo stas! Men har nå drøye fire timer å slå ihjel så hva skal en gjøre?

    Fingrene krysses for at vi kommer hjem i natt :rolleyes:

    Har også 56 EUR i vouchers, men ingen aning om det er noe fornuftig å bruke de på, noen som vet om det funker å kjøpe snop i taxfree butikken? Mat og drikke har vi jo alt dekket inn her vi sitter å koper
     
  2. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,258
    Likes mottatt:
    5,803
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekk Taxfree, kan være du kan svi den av på sigaretter :)... om du ikke har fyllt kvoten fra før av da :oops:
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,485
    Likes mottatt:
    62,791
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oklahoma.
    Vår lille bilferie går som planlagt, iallfall så langt. Solen skinner, og vi skal straks ut og finne frokost på nærmeste diner.

    Ser det er mye diskusjon om hvorvidt SkyTeam er noe å samle på eller ikke, jeg er mest spent på om vi får lounge på LAX når vi kommer dit. Men, vi klarer oss uten også, om det skulle være vanskelig å få til.

    Ha en fin en!
     
  4. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    1,049
    Likes mottatt:
    9,592
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra sommeroslo. Avslutter en flott tur i skogen med et par kalde på et brunt sted. Nå koster halvlitern 69 kroner selv på et sted som dette :eek:
    20240901_175418.jpg
     
  5. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,181
    Likes mottatt:
    8,506
    Bonuspoeng:
    183
    Med 28 grader i skyggen (for solen er borte under disen), er det digg utendørs på utsiktsbalkongen i loungen på LGW.

    Med noe kaldt i glasset.

    De må jo ha high security på flyplassen, men det ødelegger litt for utsikten fra balkongen som er laget for å gi utsikt, da se :D

    20240901_180547.jpg
     
  6. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,923
    Likes mottatt:
    29,231
    Bonuspoeng:
    183
    Ombord på LH999 fra AMS til FRA, ved boarding var jeg flyttet fra rad 24 til rad 1! Greit nok det!
    IMG_1550.jpeg
    En av ungene var flyttet til rad 2 men fruen delegerte ham bakover, måtte kjøpe fri setet med sjokolade kjøpt på KLM vouchers.

    IMG_2675.jpeg
     
    Flymunda, Spielhaug, Upsaker and 8 others like this.
  7. ccurrahee

    ccurrahee Fly sa du?

    Innlegg:
    10,172
    Likes mottatt:
    36,701
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra MEX.

    kaffe er på vei og frisøren er klar om 20 min

    IMG_7028.jpeg
    denne klippen burde kle meg?
     

Del denne siden