@Sunnfjordingen Hvorfor har du satt opp ferge? I dag har vi ingen planer, men vi har god varme i hytten og is i frysen. Lurer på om jeg skal fyre opp badstuen, det frister med en deilig stund med lydbok og boblevin i varme omgivelser. Godt det er helg
Morn fra vest. Her sliter man på jobb, 2 dager igjen til fri og «helg». Godt man har kaffe når man ikke kan drikke boblevin, slik som @Eddie47
God morgen! Utrecht er en trivelig by. Veldig (ekstremt!) mye sykler, men heldigvis veldig få biler. Og mye folk. Over alt. Man får inntrykk av at det er en veldig stor by, men i følge Wikipedia er det ikke mer enn 376.000 innbyggere her. Og når det er fint vær, så er alle sammen ute langs kanalene. Regner med at det ikke er så mye forskjell på høy- og lavvann i disse kanalene. I dag skal jeg rusle litt mer, og så på konsert i kveld. Apropos sykler, så kunne jeg lese at det i sykkelparkeringshuset under stasjonen i Utrecht er over 12.000 plasser, fordelt over tre etasjer. (Litt større enn det på Oslo S.) Og samlet rundt stasjonen er det plass til 22.000 sykler. Lurer alltid på hvordan man finner tilbake til sin sykkel.. Ha en fin en!
God ettermiddag fra OSL. Da har vi forlatt «solkysten» og kommet oss hjem igjen. Blir nok en ny tur ganske snart siden vi ikke rakk IKEA i går.
God tidlig ettermiddag fra øvre, ble en lang tur rundt Avalsjøen i dag Ukens reiser, første til Lisboa og så til Montreal lot helga er utsatt så ser ut for å bli en hel uke hjemme
God morgen fra Niagara falls. I går var vi på en våt båttur ut til fossen samt besøkte et tårn. I dag har vi ingen planer, så mulig det blir litt basseng tid da det er veldig varmt her.
God kveld frå Sunnfjord. Austlandsveir og alt. No er det på høg tid å komme seg på elevert langtur til varmare strok. Stoppa den ikkje? Eg trudde du ville til Odda og få med deg Sputnikkonserten?